کد خبر : 19241 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

درگیری مسلحانه در کرمانشاه در مقابل آتش نشانی به علت اختلافات شخصی دو گروه اوباش!

سرهنگ علیرضا دلیری در گفت وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: دو گروه از اوباش بدلیل اختلافات شخصی از سر شب پنجشنبه هفته گذشته تا ساعت ٢ بامداد روز جمعه با یکدیگر در محله دولت آباد کرمانشاه درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری که با سلاح گرم صورت گرفت، دو تن از اوباش زخمی و هم اکنون در بیمارستان تحت نظر هستند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: دو نفر دیگر از این اوباش نیز با اقتدار پلیس همان روز دستگیر و مابقی افراد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند و در نهایت امروز توسط پلیس امنیت دستگیر شدند.

دلیری ادامه داد: در این درگیری که گلوله های متعددی شلیک شد، تعدادی تیر به سمت ایستگاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه مستقر در این محل اصابت کرد که البته با هوشیاری پرسنل آتش نشانی و پایین آوردن کرکره برقی، هیچ گونه آسیبی به پرسنل، تجهیزات و خودروهای آتش نشانی وارد نشد و فقط باعث سوراخ شدن کره کره برقی شده است.

وی در پایان گفت: همچنین بدلیل اثبات گلوله به ترانس برق جایگاه سوخت سی ان جی، برق این جایگاه قطع و پرسنل جایگاه و اداره برق نسبت به رفع خاموشی اقدام کردند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.