کد خبر : 19290 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

جوانی که به خاطر مسمومیت‌های دارویی به کما رفته بود، بعد از نه سال، حالا بهوش آمد!

این پسر 34 ساله که ‌هادی طریقت نام دارد و در رشته ورزشی زیبایی اندام فعالیت می‌‌کرد  9 سال قبل با  یکی دیگر از دوستانش اقدام به تهیه و مصرف نوعی پودر بدنسازی کردند اما ناگهان  دچار تشنج شدید شده و به کما رفتند.

هادی دارای ۲ خواهر است که ازدواج کرده‌اند،  پدر خانواده فوت کرده و  تنها مادرش در طول این سال‌های سخت کما، حامی و پرستار او بوده است.

پسر بعد از 9 سال از کما در آمده

به گفته مادر هادی، وی در حال تمرین برای اعزام به مسابقات خارج از کشور بود که ۹ سال پیش همراه یکی از دوستانش به خانه رفته و بعد از خوردن نوعی پودر عازم باشگاه شدند. اما‌ هادی و دوستش وقتی از باشگاه بازگشتند، خوابیدند و در خواب به کما رفتند.

 پزشکان علت تشنج و به کما رفتن او را مسمومیت دارویی تشخیص داده‌ بودند، ضمن اینکه او مدت کوتاهی را هم برای درمان در آسایشگاه کهریزک سپری کرده بود اما پرستار او در این سال‌ها فقط مادرش بوده که امیدوار است حال پسرش رو به بهبود برود و به شرایط عادی بازگردد.

خداداد کاشفی، فرماندار فردیس که با همراهی چند نفر از افراد نیکوکار و همچنین مسئول کمیته درمان هیأت پزشکی ورزشی این شهرستان به عیادت این جوان رفته بود، گفت: اداره بهزیستی شهرستان فردیس مأمور رسیدگی هرچه بیشتر به این خانواده شده است.

همچنین درصدد هستیم تا از طریق کمک‌های خیران و امکانات دولتی، این خانواده را در نگهداری و بازگشت این جوان به شرایط عادی مورد حمایت قرار دهیم.

هادی و مادرش در یک واحد مسکونی اجاره‌ای در شهرک ناز فردیس زندگی می‌‌کنند و البته بهزیستی کمک‌هایی به آنها می‌‌کند که با توجه به توان ضعیف اقتصادی خانواده، به هیچ وجه کافی نیست.ابوذر سعیدی، مسئول کمیته درمان هیأت پزشکی ورزشی شهرستان فردیس نیز در عیادت و دلجویی از ‌هادی گفت: هر کاری از جمله تزریق دارو و انتقال برای تهیه سی تی اسکن لازم باشد برای این ورزشکار انجام می‌‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.