کد خبر : 19328 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

زن خفت گیر با مکر و حیله مردان عراقی را به جای خلوت می‌کشاند و همدستانش آنها را لخت می‌کردند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی گزارش فردی از اتباع دستگیری سارقان زورگیر از اتباع عراقی در شاندیز کشور عراق مبنی بر سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و وجه نقد با توسل به زور و ضرب و شتم در اطراف شاندیز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهنام اویسی افزود: مالباخته با اعتماد به خانمی به عنوان مترجم با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ برای استفاده از رستوران به شاندیز مراجعه می‌کند که سرنشینان خودرو وی را به اطراف شاندیز هدایت و با دو نفر دیگر از همدستانشان که با یک دستگاه خودرو پراید در تعقیب آنان بودند، با توسل به زور و ضرب و شتم، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و مقداری دلار و وجه نقد می‌کنند.

تحویل اموال  مسروقه به مالباختگان و انتقال متهمین به زندان با دستور قضایی

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری بخش انتظامی شاندیز با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته موفق شدند طی ۲۴ ساعت یک دستگاه خودرو پراید مظنون به سرقت را شناسایی و آن را در بلوار شهید مفتح مشهد متوقف و یک نفر متهم را در این رابطه دستگیر کنند.

 سرهنگ اویسی خاطرنشان کرد: با سرنخ‌های به دست آمده از این سرقت، تیم تجسس بخش انتظامی شاندیز با تحقیقات گسترده، ۲ همدست دیگر این متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی آنان را هم دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمین دستگیر شده در مواجه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف با ایراد ضرب و شتم از تبعه عراقی اعتراف کردند، افزود: گوشی سرقتی و اقلام کشف شده تحویل مالباخته و متهمین با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند؛ ولی تحقیقات درباره سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.