کد خبر : 19384 / /
/

فرهاد مجیدی | فرهاد مجیدی بیوگرافی | فرهاد مجیدی زندگینامه

فرهاد مجیدی بابت دستمزد سنگینش از ایران فرار کرد؟!

فرهاد مجیدی از پیشکسوتان معروف و مشهور فوتبال است. فرهاد مجیدی مدت زیادی بازیکن تیم استقلال بود. فرهاد مجیدی سپس مربی‌گری تیم استقلال را به عهده گرفت. فرهاد مجیدی توانست تیم استقلال را بدون باخت در لیگ برتر امسال به قهرمانی برساند. فرهاد مجیدی حالا سرمربی‌گری تیم اماراتی اتحاد کلباء را پذیرفته. فرهاد مجیدی در این تیم دست به اصلاحاتی اساسی زده است.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی چقدر از استقلال دستمزد گرفت؟!

در هفته‌های گذشته فرهاد مجیدی سرمربی پیشین استقلال که در حال حاضر در تیم الاتحاد کلبا به کار مشغول است با تماسی از اداره مالیات مواجه می‌شود که بنابراین تماس مبلغ قرارداد او با استقلال در زمان احمد مددی (در سال ۱۳۹۹) حدودا 3750 میلیارد تومان ثبت شده است!

بکتاش منوچهری، وکیل فرهاد مجیدی در این‌باره می‌گوید: شنبه هفته گذشته آقای مجیدی با من تماس گرفتند که خیلی سریع خودت را به اداره دارایی برسان که رقم دریافتی من در سال ۹۹ به اشتباه به اداره دارایی اعلام شده. درواقع به‌خاطر عجیب بودن رقم از خود اداره دارایی با باشگاه تماس گرفته بودند که این عدد منطقی نیست. من به اداره مالیات رفتم و رقم ظاهرا ۳۷ هزارو پانصد میلیارد ریال اعلام شده بود. بعد از اینکه متوجه اشتباه شدیم، اداره دارایی این موضوع را به باشگاه اعلام کرد، باشگاه هم رقم را در سایت اصلاح کرد و نامه‌ای هم به اداره دارایی زده که رقم درست، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است تا مالیات بر اساس رقم صحیح اعلام شود.

او در پاسخ به خبرنگار ما که باتوجه به عدم مشابهت اعداد قرارداد اصلی و رقم اشتباهی این اشتباه چطور رخ داده بیان کرد: در اداره دارایی هم متعجب بودند که چطور ممکن است این عدد به این شکل و با این تفاوت ثبت شده باشد؛ برای ما سوال بود و خود باشگاه هم متعجب بود که این رقم چطور تا این حد اشتباه شده است.

منوچهری عنوان کرد: من نمی‌دانم در مورد سال ۹۹، جریان چه بوده و اصلا قرارداد را ندیده‌ام ولی فکر می‌کنم که قاعدتا باید سه نسخه از قرارداد موجود باشد؛ یک نسخه به فدراسیون برود، یک نسخه در باشگاه باشد و یک نسخه هم دست خود سرمربی باشد اما رقم صحیحی که اعلام کردند یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است. اطلاعات به‌صورت سیستمی به اداره مالیات ارسال شده و اداره مالیات هم در حال رسیدگی به مالیات سال ۹۹ آقای مجیدی بودند که با این رقم برخورد می‌کنند و برایشان بدیهی بوده که این رقم نمی‌تواند رقم درستی باشد و خودشان با باشگاه تماس می‌گیرند که زمان نداریم و روز های آخر است. باشگاه دوباره وارد سامانه شده و رقم را ویرایش کرده است.

وی درباره اینکه اگر رقم اصلاح نمی‌شد، چقدر مالیات صادر می‌شد گفت؛ اگر رسیدگی نمی‌شد حدود ۷۰۰-۸۰۰ میلیارد تومان برگه مالیات صادر می‌شد. در صورت عدم ویرایش دارایی چاره‌ای جز محاسبه بر اساس همین رقم نداشت و ما باید اعتراض می‌کردیم.

منوچهری در پایان در مورد دستگیری سارق خانه مجیدی عنوان کرد: اداره آگاهی از چند ماه قبل با بررسی‌هایی که انجام داده بودند رد سارق را داشتند تا حدود یک ماه قبل دستگیر شد و به سرقت اعتراف کرد اما هنوز در خصوص برگرداندن اموال اقدامی نشده و پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است.

مجیدی با رفتن از استقلال، به این تیم خیانت کرد!

ادموند اختر درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، دیدگاه به شدت انتقادی دارد. او در این مصاحبه هم انتقادات تندی را علیه سرمربی سابق استقلال مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*مجیدی با رفتن از استقلال با احساسات چهل میلیون جوان بازی کرد. کار فرهاد از نظر حرفه‌ای مشکلی نداشت و حق طبیعی‌اش است که امکانات و پول خوب بگیرد اما او فراموش کرده که طرفداران فوتبال در ایران حرفه‌ای نبوده و احساسی هستند.

*مگر می‌شود تیمی بعد از سال‌ها قهرمان شود و سرمربی‌اش ۲۴ ساعت بعد عزم رفتن کند؟! او حتی اجازه نداد هواداران استقلال ۲۴ ساعت بابت قهرمانی خوشحال باشند. فرهاد همانطور که در دوران بازی هم فوتبالیست بزرگی نبود، در دوران مربیگری هم نشان داد که مربی بزرگی نیست. نباید یادش برود که استقلال باعث شد فرهاد مجیدی شود. همیشه گفته‌ام ما بازیکنان و مربیان استقلال هیچ منتی نمی‌توانیم بر سر هواداران بگذاریم، چون اگر بازی یا مربیگری کردیم پولش را گرفتیم و استفاده‌مان را برده‌ایم.

*نظرم این است که در حال حاضر یک مربی خارجی خوب و نامدار می‌تواند به استقلال بیاید و کار را جمع کند اما آمدن یک مربی خارجی بزرگ و توانمند زمان‌بر است. بحث هزینه‌ را که کنار بگذاریم، مربی خارجی‌ای که بخواهد یک‌ماه مانده به مسابقات بیاید یا ۲۰ روز مانده به بازی‌ها کارش را شروع کند، به درد استقلال نمی‌خورد. این تیم قهرمان لیگ برتر شده و باید به سرعت برای حضور قدرتمند در فصل آینده استارت بزند.

*همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم جواد نکونام از میان مربیان نسل جدید فوتبال ایران بهترین است. از نظر من امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام تنها گزینه‌های ایرانی هستند که می‌توانند در استقلال کار کنند. قلعه‌نویی که با گل‌گهر تمدید کرده و حضورش منتفی است. فقط می‌ماند جواد نکونام که سوابق فراوانی دارد و توانمند است.

*نکونام فوتبالیست بزرگی بوده و بیشترین بازی ملی را در کارنامه دارد. او افتخارات متعددی در امور باشگاهی و ملی دارد و در مربیگری هم موفقیت‌هایی کسب کرده است. از همه مهمتر اینکه نکونام کارش را دوست دارد و برای آن وقت می‌گذارد. او هرجا بوده موفق بوده و این مزیت‌های بزرگی است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.