کد خبر : 19401 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

عروسی که به ضرب گلوله، دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدنش به بیماران نیازمند به اهدای عضو، اهدا شد!

مدیر واحد فراهم آوری و اهداء عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز خبر داد: اعضای بدن بانوی جوان فیروزآبادی که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

سیاوش غلامی در ادامه گفت: مرحومه پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کبد وی به یک خانم ۳۱ ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یک کلیه وی به یک جوان ۲۳ ساله اهل ایذه خوزستان و یک کلیه دیگر نیز به یک جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد.

او گفت: تیم پیوند اعضا بیمارستان ابوعلی سینا قدردان تصمیم فداکارانه و انسانی خانواده اهدا کننده عضو که در شرایط روحی بسیار سخت گرفته شد هستند.

در تیراندازی شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیرماه جاری در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد که بنا بر رسم غلط و به قصد شادی انجام شد دو نفر مجروح شدند و عروس نیز به کما رفت.

فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.