کد خبر : 20292 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی سواری پراید با ۲ کشته و ۴ مصدوم در محور قزوین -رشت خبر داد

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۰۱:۱۵ دقیقه روز جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو پراید در آزاد راه "قزوین-رشت" بعد از "کوهین"، بلافاصله مأموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند. 

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی پراید واژگون که متأسفانه در اثر این حادثه ۲ نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و ۴ نفر دیگر مصدوم که به مراکز درمانی انتقال یافتند.  

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه  علت وقوع این حادثه دلخراش توسط کارشناسان تصادفات جاده ای تخطی از سرعت مطمئنه وعدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه سر پیچ اعلام شده است، تاکید کرد:هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری و مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.