کد خبر : 20444 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

از عصر امروز در برخی نقاط کشور بخصوص تهران و البرز شاهد رشد ابر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی روز چهارشنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، غرب هرمزگان و ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های تهران، البرز و سمنان در ساعات بعدازظهر رشد ابر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

این شرایط روز پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی انتظار می رود. روزهای جمعه تا یکشنبه در اغلب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می باشد. طی پنج روز آینده در بخش هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز و روزهای پنجشنبه تا شنبه در بخش هایی از جنوب کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد (به ویژه منطقه زابل) گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

همچنین طی سه روز آینده شکل گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به نواحی غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست. طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.