کد خبر : 20986 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تجسس‌های ابتدایی محل دفن زن میانسالی که توسط فرزندش به قتل رسیده را به دلیل بارش‌های فراوان و تخلیه نخاله‌های ساختمانی هنوز پیدا نکردند.

 یکم تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده مفقودی یک زن میانسال در شرق تهران در دستور کار دکتر حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم‌جنایی پایتخت قرار گرفت.

بررسی‌های ابتدایی نشان داد، اوایل خردادماه زن میانسال، سوار بر خودروی پسرش شده اما دیگر به خانه بازنگشته و این زن آخرین‌ بار همراه با فرزندش سوار خودرو 206 بوده که پس از آن تلفن همراهش خاموش شده است.

همین کافی بود تا بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی دستور بازداشت پسر جوان را یه عنوان تنها مظنون پرونده صادر کند؛ خیلی زود پسر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازپرسی در رابطه با موضوع مفقودی مادرش اظهارات ضد و نقیضی به زبان آورد.

اعضای تیم جنایی در گام بعدی به سراغ خودروی پسر جوان رفتند و در بازرسی‌های موشکافانه از خودرو 206، آثار خون کشف کردند و با رصدهای گسترده اطلاعاتی پی بردند، پسر جوان در بازه زمانی ناپدید شدن مادرش همراه وی در خودرو بوده است.

از سوی دیگر بررسی‌های بازپرس پرونده نشان داد، دوربین‌های مداربسته اتوبان امام علی(ع) چهره مادر میانسال را در خودرو 206 هنگامی که کنار فرزندش حضور داشته، ثبت کرده‌ و روکش‌های خودروی مذکور ساعتی پس از خاموش شدن تلفن همراه زن میانسال تعویض شده است.

اعتراف به قتل مادر در خودروی 206

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه دوازدهم مردادماه، متهم برای بررسی‌های بیشتر به شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ و در تحقیقات تکمیلی به قتل مادر خود اعتراف کرد.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، مرد جوان به دلیل اینکه مادرش قصد داشته سندی که برای محکومیت وی به وثیقه گذاشته را پس بگیرد که همین موضوع درگیری مرگباری را در خودرو 206 را رقم زده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد،‌ مقتول در جریان این درگیری توسط پسرش از ناحیه سر هدف ضربات مشت قرار گرفته و به قتل رسیده است؛ این در حالی بود که قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد مادرش را در جاده‌ در روستای کرشت پردیس منتقل و خاک کرده است.

 

بدین ترتیب تیم پلیسی همراه با متهم برای کشف جسد مقتوله به پردیس رفتند.

بدین ترتیب کاراگاهان اداره دهم، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه مرد جنایتکار برای کشف جسد مقتوله راهی روستای کرشت در پردیس شدند اما پس از چند ساعت جستجو جسد زن میانسال را پیدا نکردند.

اعضای تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی احتمال دادند، به دلیل بارش‌های فراوان در روستای کرشت و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاده مذکور و با توجه به گذشت 70 روز از قتل و خاک کردن جسد مقتوله مکان دقیق دفن پیدا نشده است.

با دستور دکتر حمیدرضا رستمی؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم‌جنایی، تجسس‌های مجدد کارآگاهان اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی برای کشف جسد مقتوله در روستای کرشت آغاز شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.