کد خبر : 21386 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

مرد شیطان صفت که یک دختر ۱۵ ساله را در غرب تهران هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

اوایل شهریور ماه جاری، دختر 15 ساله‌‌ای به خانه خود مراجعه کرد و در حالی که گریه می‌کرد، نزد مادرش از اتفاقی که دقایقی قبل برایش رخ داده بود، پرده برداشت و گفت در یک خودروی سمند از سوی راننده شیطان صفت هدف آزار و اذیت قرار گرفته است.

خیلی زود دختر جوان همراه با مادرش راهی نزدیک‌ترین اداره پلیس شدند و شکایت خود را ثبت کردند؛ بدین تریب رسیدگی به این پرونده با عنوان "آزار و اذیت و آدم‌ربایی " دختر 15 ساله در یکی از خیابان‌های غرب تهران در دستور کار قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس وقت شعبه هفتم و جانشین سرپرست دادسرای امور جرائم‌ جنایی قرار گرفت.

دختر نوجوان در جریان تحقیقات گفت: چند روز قبل، کنار خیابان ایستاده بودم و منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سمند شخصی توقف کرد، به دلیل اینکه عجله داشتم سوار ماشین مرد جوان شدم.

قربانی ادامه داد: پس از گذشت چند دقیقه متوجه شدم که مرد جوان مسیر خودرو را تغییر داد که به این دلیل اعتراض کردم اما مرد جوان عصبانی شد و به سمت من دست درازی کرد همچنین مرد جوان هنگامی که مشاهده کرد در حال گریه کردن هستم، من را از خودرویش بیرون کرد و پا به فرار گذاشت.

بازپرس پرونده پس از دریافت این اطلاعات مهم، به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستور داد تا در کمترین زمان ممکن، مالک این خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

کارآگاهان در گام نخست راهی محل حادثه شدند و در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌ مداربسته صحنه جرم شدند که با بازبینی فیلم دوربین، لحظه به لحظه تردد خودروی سمند را مشاهده کردند.

کارآگاهان در گام بعدی با رصد‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت متهم شدند و در گام بعدی، وی را دستگیر کردند.

دختر نوجوان به همراه مادرش پس از حضور در شعبه هفتم دادسرای امور جرائم جنایی در مواجه حضوری با مرد جوان، وی را شناسایی کرد؛ متهم که در ابتدا، منکر جرم خود بود، پس از ارائه مدارک و شواهد موجود به آدم‌ربایی و آزار و اذیت دختر نوجوان در خودروی سمند در یکی از خیابان‌های غرب تهران اعتراف کرد.

 تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی محسن اختیاری؛ جانشین سرپرست دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.