کد خبر : 11873 / /
/

نوزادی، هنگام بازی و درحالی که لباس بر تن داشت جان خود را از دست داد. او بر اثر سهل انگاری خانواده‌اش هنگامی که در وان آب، درحال بازی بود، غرق شد.

نوزاد ۸ ماهه، به علت سهل انگاری خانواده اش هنگام حمام کردن در وان خفه شد و جان خود را از دست داد.

 به نقل از صدی البلد، نوزادی، هنگام بازی و درحالی که لباس بر تن داشت جان خود را از دست داد. او بر اثر سهل انگاری خانواده‌اش هنگامی که در وان آب، درحال بازی بود، غرق شد. این حادثه در یکی از روستا‌های مرکز العدوه در شمال کشور مینیاپولیس اتفاق افتاد.

مدیر اورژانس در اطلاعیه‌ای گفت: این نوزاد ۸ ماهه بود. او هنگام بازی در حمام خانه خود در روستای منشعات حلفا در یک وان آب جان خود را از دست داد. روستای منشعات حلفا در مرکز العدویه در شمال مینیاپولیس قرار دارد. جسد این نوزاد ۸ ماهه به سردخانه بیمارستان العدویه منتقل شد و برای بررسی‌های بیشتر در اختیار دادستان عمومی العدویه قرار گرفته است. گزارشات بازرس بهداشت این گونه بود که نوزاد بدون ظن کیفری و بر اثر خفگی در آب جان خود را از دست داده است. این حادثه در اثر سهل انگاری خانواده وی  اتفاق افتاده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.