کد خبر : 11878 / /
/

دربی بی کیفیت پایتخت با نتیجه بدون گل به پایان رسید و همگان شاهد یک بازی سرد و کسل کننده از دو تیم بزرگ ایران بودند.

 

عکاسان حاضر در دربی، عکسی جالب از فرهاد مجیدی شکار کردند که بسیار عجیب است.

دربی بی کیفیت پایتخت با نتیجه بدون گل به پایان رسید و همگان شاهد یک بازی سرد و کسل کننده از دو تیم بزرگ ایران بودند.

فرهاد مجیدی

بعد از پایان بازی اعتراض به نحوه بازی دو تیم به اوج خودش رسید و خیلی‌ها از فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی به خاطر این مدل بازی تیمشان، انتقاد کردند.

به لحاظ جدولی مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد، هرچند استقلال با توجه به کسب ۴ تساوی تا قبل از دربی نیاز بیشتری به کسب پیروزی داشت. کیفیت دربی آنقدر پایین بود که اگر کسی هم این دیدار را ندید، چیزی را از دست نداد.

بعد از پایان بازی یک تصویر عجیب و غیر قابل باور از فرهاد مجیدی منتشر شد که خیلی‌ها را متعجب کرد. مشخص نیست این عکس در حین بازی گرفته شده یا در پایان بازی، ولی مشخص نیست چرا سرمربی استقلال مشت‌هایش را گره کرده و در حال خوشحالی کردن است. این عکس بازخورد زیادی در فضای مجازی داشته و خیلی‌ها از مجیدی به خاطر خوشحالی بعد از کسب تساوی در دربی انتقاد کردند.

مجیدی که به شدت از عملکرد داور مسابقه هم انتقاد کرده بود، مشخص نیست به خاطر نباختن در دربی خوشحال است یا خوشحالی سرمربی آبی‌ها دلیل دیگری داشته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.