کد خبر : 11890 / /
/

در برخی از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها به متقاضیان دریافت تسهیلات با سند ملکی وام می‌دهند.

 

برخی از بانک‌ها به متقاضیان با شرط معرفی ضامن مورد تایید به بانک و ارائه سند ملکی وام می‌دهند. سقف این وام‌ها تا یک میلیارد تومان هم می‌رسد اما اقساط این وام‌ها بالا است.

در برخی از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها به متقاضیان دریافت تسهیلات با سند ملکی وام می‌دهند. این بانک‌ها علاوه بر ضامن رسمی کسر از حقوق، سندملکی را هم جزو شروط اصلی خود برای پرداخت وام به مشتریان قرار داده‌اند. البته در بیشتر این طرح‌ها به دلیل بالا بودن مبلغ وام، مشتری در بانک باید گردش حساب داشته و سپرده‌گذاری در بانک انجام دهد.

بانک دی: این بانک با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام تا سقف یک میلیارد تومان می‌دهد. اقساط ماهانه این وام ۱۸ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان تعیین شده است. سقف تسهیلات این طرح تا ۲۰۰ درصد میانگین روزانه سپرده مشتری قابل پرداخت است. همچنین ضامن رسمی و سند ملک جزو شروط اصلی دریافت این وام است و  تا سقف ۵۰ میلیون به ازای هر ۱۰ میلیون ۱ کسر از حقوق و بیش‌ از ۵۰ میلیون سند ملک نیاز است.

بانک تجارت: این بانک تا سقف یک میلیارد تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام می‌دهد و اقساط آن ماهانه ۳۶ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان است در این تسهیلات، سند ملک و اعتبار شغلی جزو شروط اصلی دریافت وام است. همچنین برای دریافت این وام حساب سپرده جاری برای هر مشتری لازم است و براساس مدت زمان گردش حساب ۱۵ یا ۲۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود وام ‌گیرنده برای دریافت این وام نیازمند گردش یا میانگین حساب است.

این بانک در طرح دیگری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام می‌دهد. که بر این اساس اقساط ماهانه آن هفت میلیون و ۲۳۰ هزار تومان می‌شود. ضامن مشتری در این طرح سند ملکی است.

بانک رفاه: این بانک تا سقف یک میلیارد تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۱۲ ماهه، وام می‌دهد. اقساط ماهانه این وام ۹۱ میلیون و ۶۷۹ هزار تومان می‌شود و ضامن مشتری در این طرح تسهیلاتی، سند ملک است. همچنین برای دریافت این وام لازم است تا مشتری گردش حساب داشته باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.