کد خبر : 12031 / /
/

، فیصل بن فرحان در بخشی از اظهاراتش درباره مذاکرات لغو تحریم های ایران گفت که امیدواریم مذاکرات کنونی نتیجه بخش باشد و از منافع کشورهای خلیج فارس محافظت کند.

وزیر خارجه عربستان سعودی روز پنجشنبه در کنفرانس خبری مشترک با همتای بحرینی خود در منامه گفت: امیدواریم مذاکرات هسته‌ای کنونی نتیجه‌بخش باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، فیصل بن فرحان در بخشی از اظهاراتش درباره مذاکرات لغو تحریم های ایران گفت که امیدواریم مذاکرات کنونی نتیجه بخش باشد و از منافع کشورهای خلیج فارس محافظت کند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص تحولات لبنان نیز مدعی شد: میان عربستان سعودی و لبنان، هیچ بحرانی وجود ندارد، آنچه مهم است، اصلاحات واقعی در لبنان است.

هشدار مالی به ایران در خصوص مذاکرات هسته ای

وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه باید شاهد عمل دولت لبنانی باشیم، نه فقط اظهارنظر آن ها، مدعی شد: بحران در لبنان میان حزب الله و مردم لبنان است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.