کد خبر : 12068 / /
/

با عنایت به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور و همچنین بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از امروز (۲۰ آذر ماه) آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای طرح نظارتی یلدا از ۲۰ آذرماه تا یکم دی ماه سال جاری با همکاری دستگاه‌های نظارتی خبر داد.

به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی این سازمان گفت: با عنایت به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برای خرید میوه، خشکبار و شیرینی و ضرورت نظارت بر بازار کالاهای مزبور و همچنین بر اساس مصوبات شورای تحول سازمان، طرح نظارتی یلدا از امروز (۲۰ آذر ماه) آغاز و تا یکم دی ماه با همکاری دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان، موضوع نظارت بر بازار کالاهای اساسی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار گرفته و با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی استان، نسبت به بازدیدها میدانی از اصناف مذکور و برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گرانفروشی، اقدام کنند.

عسکری تصریح کرد: هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه اینترنتی T۱۳۵.ir و یا شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و شماره تماس ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش و پیگیری کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.