کد خبر : 12161 / /
/

احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم خوزستان ضمن اشاره به معضل گرانی و افزایش قیمت ارز گفت: سال ۹۱ همان هایی که ما مامور می‌کردیم بروند و بازار را کنترل کنند و هر کس هر چقدر ارز می‌خواهد به او بدهند، خود آنها ارزها را می گرفتند و کنار می‌گذاشتند تا گران شود و بعد بفروشند!

​احمدی نژاد گفت: سال ۹۱ همان هایی که ما مامور می‌کردیم بروند و بازار را کنترل کنند و هر کس هر چقدر ارز می‌خواهد به او بدهند، خود آنها ارزها را می گرفتند و کنار می‌گذاشتند تا گران شود و بعد بفروشند!

احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم خوزستان ضمن اشاره به معضل گرانی و افزایش قیمت ارز گفت:  سال ۹۱ همان هایی که ما مامور می‌کردیم بروند و بازار را کنترل کنند و هر کس هر چقدر ارز می‌خواهد به او بدهند، خود آنها ارزها را می گرفتند و کنار می‌گذاشتند تا گران شود و بعد بفروشند! 

رئیس جمهور سابق اضافه کرد: کسیکه خودش منفعت دارد، نباید در موضع تصمیم گیری باشد. این موجب فساد می شود. کسانی بودند که تا چند سال بعد، به پیمانکارهایشان سکه و ارز می دادند! هم گرانتر می دادند و سود می بردند و هم دولت را زدند و به تصور خودشان سود کردند!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.