کد خبر : 12293 / /
/

. مونا فرجاد عکس زیر را از خودش در مجارستان به اشتراک گذاشته است.

مونا فرجاد هنرپیشه توانمند و با استعداد خوب کشورمان می باشد. مونا فرجاد در روز ۲۵ فروردین ماه، سال ۱۳۶۳ در شهر تهران به دنیا آمده است. مونا فرجاد در رشته اقتصاد نظری تحصیل کرده است. مونا فرجاد فعالیت هنری اش در عرصه هنر پیشگی در سینما را از سال ۸۲ با مجموعه «مزرعه افتابگردان» شروع نموده است. مونا فرجاد عکس زیر را از خودش در مجارستان به اشتراک گذاشته است.

مونا فرجاد

مونا فرجاد کیست؟

او دختر جلیل فرجاد و خواهر مارال فرجاد هنرمند کشورمان است. وی دختر کوچک خانواده است و در یک خانواده هنری متولد شده است. اصلیت اش مرندی و ترک زبان می باشد.

مونا فرجاد متأهل است؟

ایشان تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

مونا فرجاد و شروع فعالیت هنری

ایشان در حالی که سه سال بیشتر نداشت فعالیتش را در برنامه‌ای به اسم «بهاران» که ساخته‌ی پدر خود آقای جلیل فرجام ایفانموده است و پس از آن وقتی شش سال داشت در مجموعه‌ای به نام «حکایتی و حکمتی» ساخته‌ی یاسینی ایفای نقش کرد.

مونا فرجاد

مونا فرجاد چه سابقه هنری ای دارد؟

ایفای نقش در مجموعه «مزرعه آفتابگردان» را به صورت جدی در سال ۸۲ آغاز نموده و پس از آن بازی در مجموعه پرهوادار «خوش رکاب» و «ساختمان پزشکان» که نقش کتی را ایفا نمود، بسیار خوش درخشید و شناخته تر شد.

لحظاتی که تیم استقلال گل می خورد، بسیار خوشحال می شوم و زمانی که استقلال قول می خورد در یک بازی، بسیار شادی می کنم و پشت سر هم داد میزنم گل، گل….

وی بیان می کند که علاوه بر هنر پیشگی علاقه بسیار به نویسندگی نیز دارم، شاید به خاطر نحوه ی تربیتم باشد، چون که پدر دائماً ما را به کتابخوانی تشویق می نمود.

من کلاس های آموزشی اصغر فرهادی و سروش صحت را سپری کرده‌ام.

من علاقه دارم با مریل استریپ غذا میل کنم، به خاطر اینکه خیلی بی نظیر و خاص و جذاب می باشد، او برنده سه بار جایزه اسکار می باشد و خیلی تاثیرگذارو عالی بازی می کند،آنقدر که از دیدن فیلم ها وایفای نقش هایش شدیدا لذت می برم.

علاقه بسیار به وی دارم وبازی اش مورد پسنده من است.

به غیر از هنرپیشگی کار دوبله را هم انجام می‌دهد.

 

زمانی که دو سال داشت در کنار پدرش در سریال «بهاران» سال ۶۵ هنرپیشگی را آغاز نمود و پس از آن چند فیلم و مجموعه که نقش کودک را بازی کرده است.

در سال ۹۷ بعد از تعریف و تحسین معصومه ابتکار از عملکرد دولت، ایشان در یک داستان بیان کرد :شما به فکر فرزندتان در آمریکا باشید.

بیوگرافی مونا فرجاد بازیگر 

بسیار رابطه خوبی با پدر و مادر داریم و با آنها رفیق هستیم، زمانی که سن کمی داشتیم پدر دائم به ما می‌گفت اگر بدترین کار دنیا رو انجام دادید به ما بگویید و قایم نکنید و این را بدانید قطعا اگر ما دعوایتان کنیم، در آخر شما را حمایت می کنیم.

مونا فرجاد

دائم با پدر و مادر راحت بودیم و هیچ وقت این اجازه را به قلب و ذهن مان ندادیم که ترسی وارد آن بشود.

حرفهای پدر بود که سبب شد ما با آنها صادق باشیم و همه حرفهایمان را صادقانه با آنها بازگو کنیم.

شهرت یک قسمت جدا نشدنی هنرمندی می باشد، که خیلی پسندیده است، ولی گوهر هنرپیشگی اینکه ما شخصیتی را از روی نوشته می‌سازیم، برایم بسیار تعجب آور می باشد.

 

پدرم در کودکی علاقه بسیار به هنرپیشگی داشته و با تماشای فیلم «سنگام عاشق» باعث ورودش به سینما شد ومدرک دانشگاهی رشته‌ی کارگردانی وهنرپیشگی را در دانشگاه هنرهای زیبا اخذ نموده است .

بیوگرافی و عکس جدید مونا فرجاد بازیگر 

ضرب المثلی است میان سینماگران که بیان می کنند: «فردی که کوبیده سینما را بخورد، دیگر نمی تواند این حرفه را رها کند.»

من و خواهرم از بچگی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی گوناگونی ایفای نقش کرده ایم. زمانی که من ٢سال داشتم، در مجموعه «بهاران» که پدر ساخته‌ی این فیلم بودن ایفای نقش کردم و هنرمند ارزنده خانم مرجانه گلچین هم نقش مادرم رو ایفا می‌نمود.

مونا فرجاد

هر فعالیتی که هنرپیشه ی کم سن احتیاج داشت، اکثراً من و مارال گزینه‌های ایفا در آن نقش ها بودیم، به خاطر همین شد که به بازیگری علاقه پیدا کردیم و هنر پیشگی قسمتی از وجودمان شد ودیگر نتوانستیم به فعالیت غیر از هنرپیشگی فکر کنیم.

 

بعضی از هنرپیشگان و کارگردان ها همیشه می گویند که بچه‌های ما دوست ندارند شغل آنها را ادامه بدهند.

به نظر من شاید به خاطر سختی های زیادی که در این حرفه وجود دارد، ولی شما این حرفه را ادامه دادید.

عشق بازیگری

شغل هنرپیشگی وقتی که از دور آن را نگاه می‌کنی، جذابیت خاصی دارد و من واقعا عاشق هنرپیشگی ام، ولی می‌توان گفت یکی از سخت ترین شغل های دنیا به شمار می‌رود، به خاطر همین است که بچه‌های و کارگردان ها و… این حرفه را دوست ندارند، چون می دانند که فقط جذابیت های فیلمسازی از دور قشنگ است.

هنرپیشگی روح انسان را درگیر می‌کند و پس از چندین خسته می شوید، ولی با وجود اینها شیرینی‌های خاصی هم دارد که نمی توان از این شغل دست بکشی.

هیچ منظره ای ندارد، تنها می‌توان امیدوار بود.

در هر ثانیه ممکن می باشد که تو را کنار بگذارند، با یک انتخاب اشتباه و قبول کردن یک نقش که آیا خوب بازی کنی یا بد؟

آن هم وقتی که افراد بسیاری در آن دخالت دارند.

مخاطبان و همکارانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند، خیلی کم طاقت هستند، مثلاً به دلایلی نتوانی خوب ایفا کنی، بسیار زود کنار گذاشته میشوی.

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی monafarjad در دسترس عموم قرار دارد.

سریال نمایش خانگی و مجموعه های تلویزیونی

ستاره های حیران (۱۳۹۷)

آرام می گریم (۱۳۹۵)

خاتون (۱۳۹۴)

پایتخت ۲ (۱۳۹۱)

تقدیر (۱۳۹۰)

ساختمان پزشکان (۱۳۸۹)

خسته دلان (۱۳۸۷)

تا صبح (۱۳۸۵)

خوش غیرت (۱۳۸۳)

دایره تردید (۱۳۸۲)

مزرعه آفتابگردون (۱۳۸۲)

فیلم های سینمایی

چپ راست (۱۳۹۸)

خداحافظ دختر شیرازی (۱۳۹۷)

چهار انگشت (۱۳۹۷)

ماهورا (۱۳۹۵)

قرار بعدی همان‌جا (۱۳۹۲)

متل قو (۱۳۹۱)

راز فانوس (۱۳۹۱)

عاشق (۱۳۸۵)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.