کد خبر : 12577 / /
/

در این خبر تلاش داریم تا قیمت پراید صفر و کارکرده شامل انواع مدل‌های پرفروش این خودرو را در روز دوشنبه ششم دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما برسانیم. با وجود آنکه این خودرو دیگر روی خط تولید سایپا حضور ندارد، اما همچنان قیمت پراید یکی از شاخصه‌های اصلی بازار کشور به شمار می‌رود.

قیمت پراید خصوصا مدل ۱۱۱ هاچ‌بک با وجود آن که دیگر روی خط تولید سایپا حضور ندارد، طی دو سه هفته اخیر روند افزایشی داشته و متاسفانه به طرزی غیرمعقول به رقم ۱۸۵ میلیون تومان یا کمی بیشتر رسیده است. پراید وانت یا سایپا ۱۵۱ نیز که فعلا روی خطوط تولید قرار دارد، در گران‌ترین نسخه یعنی سایپا ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به قیمتی در حدود ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است. سایپا ۱۳۱ مدل ۹۹ و سایپا ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز به ترتیب قیمتی در حدود ۱۶۶ و ۱۵۳ میلیون تومان را در روز دوشنبه ششم دی ۱۴۰۰ ثبت کرده‌اند.

در ادامه با مطالعه جدول زیر می‌توانید از قیمت پراید صفر یا برخی مدل‌های کارکرده این خودرو باخبر شوید. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط خاص بازار، امکان نوسان و تغییر ساعتی قیمت‌ها وجود دارد.

قیمت پراید در بازار آزاد (دی ماه ۱۴۰۰)
نوع خودرو
مدل
کارکرد (کیلومتر)
قیمت (تومان)
 
پراید ۱۱۱ SE
۱۳۹۹
صفر
۱۸۵ میلیون
پراید وانت ۱۵۱ SE
۱۳۹۹
صفر
۱۶۴ میلیون
پراید وانت ۱۵۱ SE
۱۴۰۰
صفر
۱۷۲ میلیون
پراید ۱۳۲ SE
۱۳۹۸
صفر
۱۵۳ میلیون
پراید ۱۳۱ SE
۱۳۹۹
صفر
۱۶۶ میلیون
پراید وانت ۱۵۱ پلاس
۱۴۰۰
صفر
۱۸۳ میلیون
پراید ۱۳۱
۱۳۹۵
130 هزار
۱۲۰ میلیون
پراید ۱۳۲ SE
۱۳۹۶
95 هزار
۱۳۱ میلیون
پراید ۱۱۱ SE
۱۳۹۵
116 هزار
۱۳۰ میلیون
پراید ۱۳۲ SE
۱۳۹۷
75 هزار
۱۳۵ میلیون
پراید ۱۳۱ SE
۱۳۹۸
56 هزار
۱۴۴ میلیون
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.