کد خبر : 12603 / /
/

تداوم بسته نگه داشتن دروازه استقلال در هفته‌های اخیر و دریافت تنها ۲ گل در یازده بازی باعث شده تا توان دفاعی تیم استقلال زبانزد کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال شود.

 

بازیکن قدیمی استقلال گفت: باعث تعجب است که چطور سرمربی تیم ملی سیاوش یزدانی را در تیم ملی به عنوان بازیکن ثابت بازی نمی‌دهد.

تداوم بسته نگه داشتن دروازه استقلال در هفته‌های اخیر و دریافت تنها ۲ گل در یازده بازی باعث شده تا توان دفاعی تیم استقلال زبانزد کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال شود.

سعید مراغه چیان در گفت‌وگو با خبرورزشی، در آستانه دیدار استقلال و فولاد درباره این مسابقه و شرایط تعدادی از بازیکنان این تیم و پیشرفت خوبی که در این هفته‌ها داشته اند حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

اوضاع استقلال را در این هفته‌ها چطور دیده‌اید؟

به نظرم استقلال در بازی قبلی اش با شهرخودرو یک فوتبال نسبتا قابل قبول را به نمایش گذاشت و با ۳ گل برنده شد. البته این به خاطر اشتباه تیم شهر خودرو هم بود.

چطور؟

آنها می‌خواستند بازی را از استقلال ببرند در حالی که باید به میدان می‌آمدند تا لااقل مساوی بگیرند نه اینکه جلوی استقلال بخواهند برنده باشد. همین باعث شد در همان نیمه اول ۳ گل بخورند و تازه در نیمه دوم یادشان افتاد دفاع کنند وگرنه اگر استقلالی‌ها دقت می‌کردند باید با بیش از ۶ گل برنده می‌شدند.

بازی با فولاد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

وقتی جواد نکونام از تیم فولاد رفت شرایط خوبش را از دست داد ولی در بازگشت دوباره این مربی شکل پیدا کرد و مشخص شد نکونام مربی آگاهی است. قطعاً بازی سختی پیش روی استقلال است. بازیکنان استقلال با رسیدن به صدر جدول حالا باید بدانند که حفظ این جایگاه به مراتب سخت تر از رسیدن به آن خواهد بود. از اینجا به بعد همه می‌خواهند استقلال را از بالا به پایین بکشند. یکی از همین تیم‌ها تیم فولاد است که سرمربی اش هم یک استقلالی است.

نقطه قوت استقلال در این بازی را کجا می‌بینید؟

به نظر من ژستد با گلی که در دیدار با شهر خودرو زد روحیه خوبی گرفته و می‌تواند برای مدافعان فولاد روز پر دردسری را رقم بزند. فکر می‌کنم ژستد باز هم در این بازی گلزنی خواهد کرد، اما حرف اصلی من با کادر فنی تیم ملی است.

چه صحبتی با اسکوچیچ دارید؟

واقعا از سرمربی تیم ملی تعجب می‌کنم! چطور میتواند سیاوش یزدانی را به تیم ملی دعوت کند ولی او را بفرستد روی سکو؟! به نظر من سیاوش یزدانی در حال حاضر نه تنها همسطح مدافعان تیم ملی است بلکه از آنها بهتر و مؤثرتر هم بازی می‌کند. عجیب تر این است که مربیان ایرانی هم کنار دست او هستند که البته پرسپولیسی اند. معتقدم یزدانی باید به جای مدافعان فعلی تیم ملی در ترکیب اصلی بازی کند. البته این تنها بازیکن استقلال نیست که مستحق بازی در تیم ملی است.

آرمان رمضانی باید به تیم ملی دعوت شود/  سطح بازیکن استقلال از مدافعان تیم ملی بالاتر است / همه می خواهند تیم فرهاد را به زیر بکشند!

به نظر شما کدامیک از بازیکنان استقلال می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند؟

مهدی مهدی پور در این هفته‌ها نشان داده یک‌هافبک دونده و سرعتی است که می‌تواند به خوبی توپ را به مهاجمان منتقل می‌کند. به اعتقاد من مهدی پور هم باید به تیم ملی دعوت شود. آرمان رمضانی هم در دو بازی اخیر در جام حذفی و لیگ برتر ثابت کرد یک فوروارد محکم، باشعور و پرتلاش است. چطور ممکن است تیم ملی از تیم صدرنشین لیگ برتر فقط یک بازیکن را به اردو دعوت کند! اگر کادر فنی تیم ملی نمی‌دانند باید بگوییم استقلال صدر جدول است و از این بالاتر هم نداریم. ظاهراً اسکوچیچ بازیهای لیگ را نگاه نمی‌کند و فقط دلش را به تعدادی از بازیکنان قبلی خوش کرده که البته من شخصا برای همه احترام قائل هستم ولی وقتی بازیکنی تلاش می‌کند تا بهتر باشد باید او را دید وگرنه بازیکن سرخورده و بی‌انگیزه می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.