کد خبر : 12635 / /
/

شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت سرمایه‌‌گذاری‌ ساختمان‌ایران‌ با نماد وساخت دو عضو هیات مدیره در کرمان داشته که یکی از آنها را از دست داده است.

 

روز گذشته ویدئوهای متعددی از مجمع توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) منتشر شد که حکایت از اتفاقات عجیب این مجمع داشت.

اما داستان چه بود؟ شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت سرمایه‌‌گذاری‌ ساختمان‌ایران‌ با نماد وساخت دو عضو هیات مدیره در کرمان داشته که یکی از آنها را از دست داده است. یکشنبه آینده مدیر وساخت عوض خواهد شد و تکلیف نماینده وساخت بعد از آن مشخص می‌شود و گویا درگیری در مجمع کرمان بر سر موضوع نماینده حقوقی وساخت بوده است.

بر اساس گفته برخی از فعالان بازار سهام سهم کرمان حدود ۸۰ درصد از سقف قیمت ریخته و عملکرد مدیران کرمان مورد انتقاد است. گفته می‌شود یکی از مدیرانی که در مجمع کارمندان را تحریک به کتک زدن سهامداران می‌کند، یکی از همان ۲۵ اقتصاددانی است که نامه کاهش مخاطرات بازار سهام را امضا کرده‌. بر اساس اظهارات اعلام شده دو نفری که در مجمع کتک خوردند نماینده سهامدار حقوقی بوده‌اند، از وساخت نمایندگی داشتند و حدود هفت درصد از سهام حقوقی را نمایندگی می‌کردند. این گمانه‌زنی‌ها را تعدادی از فعالان بازار سرمایه از جمله عبدالله مشکانی در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند.

همچنین طبق اظهارات برخی از حاضران، ناظر مجمع احراز هویت حاضران را به دقت بررسی نکرده و این موضوع نیز حواشی خاصی به وجود آورده است.

واکنش‌های توییتری به اتفاقات مجمع کرمان

پس از اتفاقاتی که در مجمع کرمان افتاد، فعالان بازار سرمایه به این موضوع در توییتر واکنش‌ نشان دادند که در ادامه برخی از آن‌ها را می‌خوانیم:

مبین ناظمی، کارشناس بازار سهام نوشت: «‌وقتی ‎#کانون_سهامداران نباشه همین میشه که توی مجمع ‎#کرمان سهامدار کتک میخوره و یه عده ام به ریش این بازار و سهامدار میخندن.»

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سهام نوشت: «‌اینکه … میارید تو مجمع برای کتک زدن سهامدار به کنار، وقاحت رو به حدی رسوندین که اراذلتون حین زدن سهامدار به پرچم این مملکت تعدی میکنه و عین خیالتون هم نیست؟»

سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سهام نوشت: «‌حالا برای صنف سهامدار ۵۰ تا گروه مخالف هم تشکیل بدید و هیچکس هم اونیکی رو قبول نداشته باشه و بشینید هی دعوا کنید باهم. بیچاره سهامدار که گیر شما … عشق صندلی ریاست افتاده است #مجمع_کرمان»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.