کد خبر : 12682 / /
/

به باور برخی از بازیگران بازار، در صورتی که دلار زیر سطح ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی تثبیت شود، شدت افت در بازار سکه بیشتر خواهد شد.

عدم تمایل به خرید و فروش سکه در کاهش شدید نوسانات بازار نیز قابل مشاهده بود، به طوریکه فلز گران بهای داخلی دیروز توان نداشت به زیر محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان برود و از آن سو،‌ قدرت خاصی برای شکست محدوده ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار تومانی وجود نداشت.

به باور برخی از بازیگران بازار، در صورتی که دلار زیر سطح ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی تثبیت شود، شدت افت در بازار سکه بیشتر خواهد شد.

هیچ کس در بازار سکه حاضر نیست، ریسک خاصی کند. خریداران قابل توجهی در بازار حضور ندارند و از آن سو، کمتر معامله گری حاضر شده است که فلز گران بهای داخلی را زیر مرز ۱۳ میلیون تومانی به فروش برساند. عدم تمایل به خرید و فروش سکه در کاهش شدید نوسانات بازار نیز قابل مشاهده بود، به طوریکه فلز گران بهای داخلی دیروز توان نداشت به زیر محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان برود و از آن سو،‌ قدرت خاصی برای شکست محدوده ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار تومانی وجود نداشت.

از ساعت ۱۸ تا ۲۲ حتی میزان نوسانات در بازار پشت خطی محدودتر شد و سکه در این محدوده زمانی، در بازه ۱۳ میلیون و ۴۰ هزار تومان الی ۱۳ میلیون و ۶۵ هزار تومان قرار گرفت. این موضوع می تواند نمایشگری از احتمال نوسانات محدود بازار در روز جاری باشد.

نگاه تحلیل گران فنی به سکه

به باور بیشتر تحلیل گران فنی تا زمانی که سکه از محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰هزار تومان عبور نکند، نمی توان انتظار رشد معنادار قیمت را داشت. از طرف دیگر،‌ از ابتدای هفته بازار به شدت در برابر نزول به زیر مرز ۱۳ میلیون تومانی مقاومت کرده است و این موضوع نیز تا حدی انتظارات کاهشی را محدود کرده است.

به باور برخی از بازیگران بازار، در صورتی که دلار زیر سطح ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی تثبیت شود، شدت افت در بازار سکه بیشتر خواهد شد. برگشت دلار به بالای محدوده ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومانی می تواند زمینه ساز برگشت افزایشی ها به بازار فلز گران بهای داخلی شود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.