کد خبر : 12707 / /
/

حدود ساعت 4 بعدازظهر پنجشنبه به قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل مشهد خبر رسید که جسد حلق‌آویزشده زنی جوان در خانه‌ای قدیمی در یکی از محله‌های جنوب شهر پیدا شده است.

پیداشدن جسد حلق‌آویزشده زنی جوان در حیاط کوچک خانه‌ای قدیمی در مشهد، پلیس و بازپرس جنایی را با معمایی پیچیده روبه‌رو کرده است.    

حدود ساعت 4 بعدازظهر پنجشنبه به قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل مشهد خبر رسید که جسد حلق‌آویزشده زنی جوان در خانه‌ای قدیمی در یکی از محله‌های جنوب شهر پیدا شده است.

محل حادثه خانه‌ای دوطبقه بود که طبقه همکف آن به حیاطی کوچک منتهی می‌شد و داخل حیاط زن جوان با استفاده از شالی زنانه حلق‌آویز شده بود.

اولین کسی که با جسد روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود، مردی بود که طبقه همکف ساختمان را اجاره کرده بود. او به مأموران گفت: زن جوان را از حدود یک‌سال قبل می‌شناختم و گاهی او را می‌دیدم. او به من گفته بود که یک‌بار ازدواج کرده اما از شوهرش جدا شده و تنها زندگی می‌کند.

مرگ مرموز زن جوان در خانه قدیمی

آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه دقایقی پیش وقتی به خانه آمدم و به حیاط رفتم، با دیدن جسدش که در حیاط حلق‌آویز شده بود، شوکه شدم. پس از آن چاقویی آوردم و شالی را که زن جوان از آن حلق‌آویز شده بود پاره کردم و جسدش را پایین کشیدم و به اورژانس و پلیس زنگ زدم اما دیر شده بود. اظهارات این مرد ظن بازپرس جنایی را برانگیخت و در ادامه تحقیقات مشخص شد تمامی پیام‌هایی که در این مدت بین زن و مرد جوان رد و بدل شده بود، از گوشی متوفی پاک شده است.

از سوی دیگر متخصص پزشکی‌قانونی پس از معاینه جسد اعلام کرد که ماجرا مشکوک است، چراکه شیار کبودی ناشی از خودکشی و حلق‌آویزی روی گردن متوفی دیده نمی‌شود. همچنین معلوم نبود که زن جوان چطور وارد این خانه شده است، چرا که او اصلا کلید خانه را نداشته است.

این اطلاعات باعث شد که بازپرس صفری دستور بازداشت مرد جوان را صادر کند.

او تحت بازجویی قرار گرفت و این‌بار گفت: وقتی به خانه آمدم و جسد زن جوان را دیدم که در حیاط خودش را حلق‌آویز کرده بود، ترسیدم. با چاقو شال را پاره کردم و جسدش را پایین آوردم. چون می‌ترسیدم پایم در این ماجرا گیر باشد، تصمیم گرفتم جسد را از خانه بیرون ببرم و همه شواهد را نابود کنم.

ابتدا همه پیام‌هایی که در این مدت بین ما رد و بدل شده بود را پاک کردم و بعد به یکی از دوستانم زنگ زدم و کمک خواستم اما او گفت که بهترین کار این است که ماجرا را به پلیس اطلاع دهم و حقیقت را بگویم. این بود که از ادامه نقشه‌ام منصرف شدم و پلیس و اورژانس را خبر کردم.

با اظهارات جدید این مرد، بازپرس جنایی برای وی قرار قانونی صادر کرده و از پزشکی‌قانونی خواسته‌ است در بررسی‌های تخصصی علت مرگ زن جوان را مشخص کنند تا معلوم شود که وی خودکشی کرده یا به قتل رسیده است.

منبع: همشهری

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.