کد خبر : 12804 / /
/

آن طور که نورنیوز گزارش داده، به هیچ عنوان نتیجه مذاکرات ضرب‌الاجل تعیین نشده و موضوع اصلی برای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب توافقات قبلی است.

 

به هیچ عنوان نتیجه مذاکرات ضرب‌الاجل تعیین نشده و موضوع اصلی احقاق حقوق ملت است.

به گزارش تجارت‌نیوز، باتوجه به برخی خبرسازی‌های رسانه‌های غربی آیا ضرب‌الاجل شدن نتیجه مذاکرات صحت دارد؟

 به هیچ عنوان نتیجه مذاکرات ضرب‌الاجل تعیین نشده و موضوع اصلی برای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب توافقات قبلی است.

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایران در واکنش به این اخبار گفت: هیچ ضرب‌الاجلی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات تعیین نشده و موضوع اصلی برای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب توافقات قبلی است.

او افزود: خبرسازی‌هایی از این دست که مبنای واقعی ندارد و صرفا با هدف تحمیل تشنج به فضای مذاکرات انجام می‌شود تغییری در راهبرد هیئت مذاکره‌کننده ایرانی برای رسیدن به «توافق خوب» نخواهد داشت.

امروز همزمان با ورود هیئت‌ها به وین برای حضور مذاکرات، برخی رسانه‌ها به نقل از دیپلمات‌های آمریکایی مدعی تعیین ضرب‌الاجل برای جلوگیری از طولانی شدن مذاکرات شده بودند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.