کد خبر : 12812 / /
/

سرمربی استقلال در صحبت‌های اخیرش با اشاره به علاقمندی به حضور جوانان در ترکیب اصلی استقلال آنها را آینده سازان این تیم دانسته و ابراز امیدواری کرد بتواند در ادامه از جوانترهای تیم بیشتر در ترکیب تیمش استفاده کند.

سعید مراغه‌چیان: استقلال تا اینجا نتایج خوبی گرفته است

پیشکسوت استقلال گفت: علاقه فرهاد مجیدی به جوانگرایی قابل ستایش است و ما پیشکسوتان هم از آن حمایت می‌کنیم اما این روش باید به مرور و با درایتی خاصی انجام شود.

سرمربی استقلال در صحبت‌های اخیرش با اشاره به علاقمندی به حضور جوانان در ترکیب اصلی استقلال آنها را آینده سازان این تیم دانسته و ابراز امیدواری کرد بتواند در ادامه از جوانترهای تیم بیشتر در ترکیب تیمش استفاده کند. سعید مراغه چیان در گفتگو با خبرورزشی، درباره صحبت‌های اخیر فرهاد مجیدی درباره جوانگرایی همچنین افرادی که در استادیوم آزادی حسن روشن را نشناخته و راه نداده بودند اظهاراتی را مطرح کرد:

شنیدید حسن روشن را قبل از ورود به استادیوم آزادی نشناخته بودند؟

این واقعاً باعث تأسف است که گلزن جام جهانی فوتبال کشورمان را پیش از حضور در استادیوم آزادی نشناختند.

چه علتی می‌تواند باعث بروز چنین اتفاقاتی شود؟

این از کم کاری مسئولان استادیوم آزادی و بیشتر از آن مسئولان فدراسیون فوتبال است. اگر فدراسیون فوتبال برای پیشکسوتانی که در رده ملی و باشگاهی در سطح بالایی حضور داشتند کارت شناسایی صادر کند و این کارت‌ها برای افرادی که در ورودی‌های استادیوم‌های کشور حضور دارند شناخته شده باشد این مشکلات پیش نمی‌آید. من یک پیشنهاد دارم.

برای فدراسیون فوتبال؟

هم برای فدراسیون و هم برای مدیرعامل باشگاه استقلال. به نظرم آقای آجورلو که در این مدت چند بار کارهای جالبی را انجام داده باید به فدراسیون فوتبال بگوید برای پیشکسوتان باشگاه استقلال که در رده ملی دارای جایگاه خاصی هستند کارت شناسایی صادر شود تا در چنین روزهایی که آنها می‌خواهند وارد استادیوم شوند به این شکل زشت و زننده با آنها برخورد نشود.

پیغام مهم آجورلو به رشید مظاهری درباره پیوستن به پرسپولیس

خبر دارید وقتی فرهاد مجیدی درباره علاقمندی اش به پیشکسوتان استقلال حرف میزد گفت که عکس شما و افرادی مثل علی جباری و حسن روشن را در اتاقش می‌زده؟

این نظر لطفش بوده و خیلی جالب است البته آن زمان که فرهاد مجیدی کوچک بود و ما بازی می‌کردیم اتفاقاتی از این دست زیاد بود مثل خود من که وقتی کوچک تر بودم عکسهای پرویز قلیچ‌خانی را جمع می‌کردم و آنها را به در و دیوار اتاق می‌زدم. خبرهایش را می‌خواندم و دوست داشتم بدانم چه کار می‌کند. امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند احترام به پیشکسوتان را بین بازیکنان استقلال ترویج بدهد چون می‌بینم خودش هم به پیشکسوتان احترام می‌گذارد.

شنیدید که فرهاد مجیدی ابراز علاقه کرده تا به جوان‌ها در تیمش میدان بدهد؟

شنیدم و خیلی خوب است اما باید به مرور زمان باشد نه اینکه یک مرتبه ریسک کند و تیم را به طور کلی جوان کند. این یک ریسک بزرگ است. استقلال در این فصل شرایط قهرمانی را دارد و باید خیلی حساب شده حرکت کند. خوشبختانه تا اینجا نتایج خوبی گرفته و البته مجیدی هم به خوبی به جوان‌ها در تیمش میدان داده است. نمونه اش دروازه‌بان جوان این تیم علیرضا رضایی بود که در چند بازی به میدان رفت و نشان داد می‌تواند آینده دروازه استقلال را تأمین کند. در گذشته هم مربیانی مثل رایکوف و جکیچ چنین تصوراتی داشتند ولی آنها هم بازیکنان را به مرور به ترکیب می‌آوردند. در کل با این تفکرات فرهاد مجیدی امیدواری‌های زیادی برای هواداران و پیشکسوتان به وجود آمده و فکر می‌کنم ما همه باید کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا استقلال دوباره به جایگاه اصلی اش که قهرمانی باشگاه‌های ایران است برگردد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.