کد خبر : 12824 / /
/

در حالیکه استقلال داخل زمین آلومینیوم مالک توپ بود و صاحب یک پرتاب شده بود، توپ به امیر نوری رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم به زیر توپ و با عبور دادن توپ از میان مدافعین استقلال، اسماعیل شریفات را صاحب بزرگترین موقعیت بازی کرد.

سیدحسین حسینی در دقایق پایانی نیمه نخست با یک سیو بزرگ در تقابل با اسماعیل شریفات، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه استقلال داخل زمین آلومینیوم مالک توپ بود و صاحب یک پرتاب شده بود، توپ به امیر نوری رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم به زیر توپ و با عبور دادن توپ از میان مدافعین استقلال، اسماعیل شریفات را صاحب بزرگترین موقعیت بازی کرد.

شریفات که روی تک گل استقلال مرتکب خطای هند پنالتی شده بود، بهترین فرصت ممکن را برای زدن گل تساوی به دست آورد. او در حالیکه تنها عارف آقاسی را کنار خودش می دید، با سرعت به سمت دروازه آبی پوشان رفت و ضربه اش را نیز زد که حسینی با خروج به موقع و یک سیو درخشان، دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه نیز شریفات با حسینی برخورد کرد که نیمکت آلومینیوم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما خورشیدی با آنها موافق نبود که به نظر تصمیم داور نیز در این صحنه درست بود که البته در ادامه هم شریفات و هم حسینی به دلیل این برخورد روی زمین افتادند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.