کد خبر : 12853 / /
/

رئیس شورای شهر تهران از قول آقای زاکانی برای جمع کردن اتوبوسهای مستقر برای کارتن خوابها خبر داد.

 رئیس شورای شهر تهران از قول آقای زاکانی برای جمع کردن اتوبوسهای مستقر برای کارتن خوابها خبر داد.

چمران: از شنبه بساط اتوبوس خوابی در تهران جمع خواهد شد /هر کاری کنیم زیر ذره بین رسانه های داخلی و خارجی هستیم

مهدی چمران در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در واکنش به اتوبوس خوابی گفت:  فضای عمومی تبلیغاتی به ویژه خبرگزاری های خارجی بر مسئله اتوبوس خوابی متمرکز شده. خبرگزاری های خارجی یادشان رفته که زباله گردهای لندنی یا دیگر کشورها چگونه زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه البته اتوبوس جای استراحت نیست گفت: حتی فیلمی منتشر شده که یک اتوبوس خواب به راننده می گوید بخاری بزن اما می گویند نداریم. به او پتو می دهند البته مسئله دریافت پول مطرح نیست و عده ای درمانده به اتوبوسها پناه می آورند.

وی با بیان اینکه در گذشته به یاد دارید که برخی از این افراد را به زور به گرمخانه ها می بردند تا در سرمای تابستان جانشان را از دست ندهد که فیلمهایش هم منتشر شد، گفت: البته من با آقای زاکانی صبحت کردم و قرار شد شنبه یا یکشنبه بساط اتوبوس هایی که در شب محل خواب افراد است جمع کنند چون اتوبوس بهداشتی نیست. صبح که این افراد بیدار می شوند چه کنند؟  مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد اما دقت کنید هر کاری کنیم از کار ما برداشت دیگری می شود و تبلیغات جهانی علیه ماست و زیر ذره بین رسانه های داخلی و خارجی هستیم.

وی افزود: البته قرار است این اتوبوس ها را جمع کنند و این افراد را در مکانی دیگر سامان دهند.

وی با اشاره به وعده شهرداری برای توسعه همراه سراها گفت: البته کار خیر است اما صرفا وظیفه شهرداری نیست و بهتر است که به افراد جامانده کمک شود.

 معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرده بود برای کمک به افراد بی خانمان و کارتن خواب که تمایل به حضور در گرمخانه ها ندارند در میادین اصلی اتوبوس مستقر کرده اند تا برای فرار از سرما، شب را در  این اتوبوسها به صبح برساند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.