کد خبر : 12889 / /
/

سرهنگ " علی اصغر شریفی " به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : در ساعت 12:40 دیروز ظهر و در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یکدستگاه سواری سراتو با عابر پیاده در مسیر غرب به شرق بزرگراه امام رضا زیر پل جدیدالاحداث بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 15 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .

در بزرگراه امام رضا ( ع) روی داد :

اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید سواری سراتو با عابر پیاده و فوت وی بر اثر این حادثه خبر داد.

 سرهنگ " علی اصغر شریفی "  به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : در ساعت 12:40  دیروز ظهر  و در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یکدستگاه سواری سراتو  با عابر پیاده  در مسیر غرب به شرق بزرگراه امام رضا زیر پل جدیدالاحداث بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 15 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .  

به گزارش رکنا، سرهنگ شریفی بیان داشت : این عابر پیاده 67 ساله  مذکر که در این محدوده در حال تردد بوده ناگهان سواری سراتو را مقابل خود می بیند که این خودرو با عابر برخورد که باعث فوت وی در محل حادثه می شود .

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان ها و بزرگراه ها ننمایند و همیشه از پلهای عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر  و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است .

وی  در انتها اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.