کد خبر : 12989 / /
/

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی برای ما بود.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در نیمه اول فقط یک اشتباه کردیم که آن هم منجر به گل تیم مس شد.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی برای ما بود. ما در نیمه اول فقط یک اشتباه کردیم که آنهم منجر به گل تیم مس شد. از بازیکنانم راضی هستم. ما با تدبیر بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه افزود: به تیم مس تبریک می‌گویم. آنها بسیار خوب و جنگنده بودند. تمام بازی‌هایی که ما در لیگ انجام می‌دهیم، دشوار بوده و همه تیم‌ها بسیار خوب و باانگیزه هستند. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گل دوم تیمش با خطای پنالتی روی رودی ژستد رقم خورد که محمد ربیعی سرمربی تیم مس به این صحنه معترض بود، گفت: من این صحنه را که دیدم، دقیقاً یاد دیدار با پرسپولیس افتادم. داور آنجا پنالتی نگرفت، اما داور اینجا به درستی پنالتی اعلام کرد و به نظر من پنالتی بود.

مجیدی در مورد اینکه آیا از عملکرد هافبک‌های تیمش در این بازی راضی بوده است و توپ به خوبی به یامگا و ژستد می‌رسید یا نه، اظهار داشت: من اعلام کردم از تمام بازیکنانم راضی بودم. آنها بسیار خوب بودند و از این بازیکنان تشکر می‌کنم. تیم ما ۱۴ هفته است نباخته. بازیکنانم در این بازی بسیار خوب و باانگیزه بودند و می‌خواهم این روند را تا پایان فصل ادامه بدهند. من از تمام بازیکنانم راضی‌ام.

وی درباره اینکه مشکلی در تیمش وجود دارد که هر بازیکنی در ترکیب حضور ندارد در فضای مجازی اعتراض می‌کند، گفت: من چنین چیزی ندیدم. چه کسی اعتراض کرده است؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که بابک مرادی نمونه این اتفاق بوده و اعتراض اینستاگرامی او به نوعی بود که قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را دارد، خاطرنشان کرد: بابک مرادی پسر خوب و بازیکن خوبی است، اما با توجه به اینکه دو بازیکن در آن پست داشتیم، ترجیح دادیم در این بازی جزو نفرات نباشد. به هر حال فوتبالیست همین است و اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نشود، فوتبالیست نیست. من از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم، اما ترجیح دادیم او در این بازی در لیست نباشد.

مجیدی درباره اینکه  تیمش ۱۴ هفته است شکست نخورده و در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار دارد، گفت: من چندین بار با بازیکنان در این باره صحبت کردم و در این باره کلی صحبت می‌کنم. تنها چیزی که می‌تواند ما را از قهرمانی دور کند، همین صحبت‌هاست. قهرمانی نیم‌فصل برای من اهمیتی ندارد و مهم تداوم این شرایط تا پایان فصل است.

وی همچنین در مورد گلزنی امین قاسمی‌نژاد اظهار داشت: از امین قاسمی‌نژاد تشکر می‌کنم. دو هفته‌ای بود که بابت مسائلش با باشگاه پدیده از ما دور بود و نتوانستیم او را در لیست تیم‌مان داشته باشیم و امروز بعد از مدت‌ها بازی کرد. وریا غفوری و ابوالفضل جلالی هم پس از مدت‌ها دوری به خاطر مصدومیت برای ما بازی کردند که از همه آنها ممنونم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سؤالی مبنی بر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به آرشیو مصاحبه‌های من نگاه کنید. همان موقع که همه می‌گفتند فرهاد مجیدی دنبال بهانه است، این روزها را می‌دیدم. دیدید که تیم ما با چه وضعیتی به آسیا رفت و مقابل الهلال قرار گفت. مدیران وقت سه چهار روز حتی جواب تلفن ما را نمی‌دادند. آن زمان دنبال یک بازیکن خارجی بودیم که با شیمبا صحبت کردیم و او هم موافقت کرده بود به تیم ما بیاید، اما مدیران وقت قرارداد را نفرستادند و ما بدون بازیکن خارجی رفتیم.

مجیدی با بیان اینکه باید هم الهلال عربستان قهرمان آسیا شود، افزود: تیم‌های ما نه امکانات دارند، نه حرفه‌ای هستند و نه فدراسیون ما زور دارد. تیم‌های ایرانی دو سال است که تمام بازی‌های خود را خارج از کشور برگزار کرده‌اند. چرا باید تیم من صدرنشین شود و با الهلال در دبی بازی کنم؟ مگر تیم ملی سوریه به ایران نیامد و اینجا بازی کرد، آیا کرونا برای آنها نیست و فقط برای تیم‌های باشگاهی عربستانی است؟ وقتی زور نداریم، بهتر است که آنها قهرمان شوند. به این دلیل که واقعاً نمی‌دانید چه مشکلاتی داشتیم. من نمی‌خواهم اینجا خیلی مسائل را باز کنم، اما مدیران وقت آنلاین می‌شدند و پاسخ ما را نمی‌دادند.

وی افزود: شما انتظار دارید استقلال یا پرسپولیس قهرمان شوند؟ چرا ما و پرسپولیس باید به عربستان برویم و مقابل تماشاگران آنها بازی کنیم؟ تیم من سرگروه شده است و باید جلوی الهلال در تهران، در ورزشگاه آزادی و مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کند و البته شما هم باشید تا پیروزی یک تیم ایرانی را ببینید، اما به جای آن ما به امارات می‌رویم و در دبی بازی می‌کنیم! تمام بازی‌های لیگ امارات با حضور تماشاگر برگزار می‌شود، اما آنها آنقدر زور داشتند که بازی ما را بدون تماشاگر کردند. باید هم قهرمان شوند. تا صحبت هم می‌کنیم، می‌گویند فرهاد مجیدی بهانه می‌آورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ادامه انتقادش از فدراسیون فوتبال و انفعال آنها در کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: فدراسیون می‌گوید ما فکر هواداران استقلال هستیم، اما واقعاً اگر فکر ما هستید، اگر حذف نمی‌شدیم، ما با بنی یاس (پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا) باید کجا بازی می‌کردیم؟ آنها بودند که برای ما محل بازی را تعیین کرده بودند و سه کشور را اعلام کردند و گفتند ما در عمان و قطر می‌توانیم بازی کنیم. این مسائل هست و وقتی حرف بزنیم، می‌گویند فلانی فرار رو به جلو می‌کند و این می‌شود نتیجه!

مجیدی تصریح کرد: آسیا باید افتخار کند که استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان شرکت کنند، اما ببینید کار به کجا رسیده که ما را کنار می‌گذارند. دو سه روز است می‌خواهم اصلاً به این موضوع فکر نکنم، چون روی ذهنم تأثیر بد می‌گذارد. این فاجعه است و کسانی هم که مسببان این اتفاق هستند، سمت بالاتر گرفته‌اند و به ریش همه می‌خندند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.