کد خبر : 13015 / /
/

افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال درباره شرایط روحی و روانی بازیکنان این تیم پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان به نکته جالب توجهی اشاره کردند.

بازیکنان تیم استقلال قبل از دیدار مقابل مس رفسنجان هنوز از یکسری اتفاقات درباره حضور یا عدم حضور در رقابت‌های آسیایی بی‌خبر بودند.

افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال درباره شرایط روحی و روانی بازیکنان این تیم پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان به نکته جالب توجهی اشاره کردند. نکته ای که شاید تفاوت نتیجه گرفتن استقلال و نگرفتن پرسپولیس باشد!

رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حذف استقلال و پرسپولیس یک روز پیش از دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان اعلام شد و کادر فنی و مدیریت باشگاه با یک برنامه ریزی صحیح تلاش کردند تا کمترین تنش و نگرانی از این بابت در جمع بازیکنان استقلال به وجود بیاید.

از افراد نزدیک به تیم استقلال و مسئولان باشگاه خبر می‌رسد بلافاصله پس از انتشار این خبر به بازیکنان گفته شده که هنوز استقلال به طور قطعی از مسابقات آسیایی حذف نشده است.

اعضای کادر فنی و مدیران باشگاه با علم به این موضوع که حذف استقلال از آسیا می تواند لطمه روحی شدیدی به اعضای این تیم بزند و بازیکنان جوان استقلال را ناامید کند، تصمیم گرفتند این موضوع را پس از دیدار مقابل مس به طور قطعی به اعضای تیم اعلام کنند.

از این رو در واکنش اولیه مسئولان باشگاه و کادر فنی نسبت به بحث حذف استقلال، به بازیکنان اعلام شد سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا شرایطی فراهم کند که استقلال این فصل هم در مسابقات آسیایی بماند. این در حالی بود که رای قطعی AFC اعلام شده بود.   

این ترفند مدیران و مربیان استقلال باعث شد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل مس با روحیه بالا در زمین حاضر شده و یک برد سه امتیازی را به اندوخته استقلال تا پایان هفته چهاردهم اضافه کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.