کد خبر : 13030 / /
/

«حبیب در این درگیری نقشی نداشت.» این جمله ای است همه اهالی و کسبه خیابان طالقانی ایرانشهر در مورد حبیب ریگی میرکازهی می گویند.

صاحب سوپرمارکت در ایرانشهر در جریان درگیری به قتل رسید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، «حبیب در این درگیری نقشی نداشت.» این جمله ای است همه اهالی و کسبه خیابان طالقانی ایرانشهر در مورد حبیب ریگی میرکازهی می گویند.هنوز هم اهالی این خیابان از قتل صاحب سوپرمارکت محله در شوک هستند.

 

ظهر 15 دی ماه امسال صدای شلیک های گلوله در خیابان طالقانی ایرانشهر وحشت و تشویش بر دل اهالی محل انداخت.آن روز 3 نفر از سرنشیان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس با اسلحه کلاش به سمت جوانی 27 ساله که در حال تردد در خیابان بوده تیراندازی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.جوان 27 ساله در جریان تیراندازی به قتل رسید اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

درست در همان لحظه حبیب 30 ساله که سوار بر خودروی خود در حال عبور از خیابان بود بر اثر اصابت یک گلوله جان خود را از دست داد.

یکی از کاسبان محله به خبرنگار رکنا می گوید:«درگیری مسلحانه بین اعضای دو طایفه رخ داده بود.مقتول 27 ساله قبلا با یک جوان درگیر شده بود و حالا عده ای برای انتقام از آن درگیری قبلی سر راه او قرار گرفته و به او تیراندازی کرده بودند.در جریان این تیراندازی یک تیر هم به حبیب اصابت کرده بود اما حبیب فقط یک رهگذر بود و هیچ نقشی در نزاع نداشت.او یکی از کسبه شریف و محل است که در چهارراه طالقانی سوپرمارکت دارد.»

متهمان پرونده در حال حاضر متواری هستند و تلاش ماموران پلیسی و قضایی برای پیدا کردن ردی از او ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.