کد خبر : 13063 / /
/

آرش رضاوند در ابتدای لیگ برتر نوزدهم در شرایطی به استقلال پیوست که ترجیح داد به جای شماره ۸ که در اختیار فرشید اسماعیلی بود شماره ۸۸ را بر تن کند.

بازیکنی که بدترین وارث مجیدی شد / سیلی فرهاد به خودش

این روزها در حالی صحبت از جدایی احتمالی آرش رضاوند از جمع آبی پوشان به گوش می رسد که در ابتدای فصل او قصد داشت با شماره پیراهن فرهاد مجیدی فصلی رویایی را سپری کند.

آرش رضاوند در ابتدای لیگ برتر نوزدهم در شرایطی به استقلال پیوست که ترجیح داد به جای شماره ۸ که در اختیار فرشید اسماعیلی بود شماره ۸۸ را بر تن کند.

این هافبک دفاعی که میل به حمله هم داشت در تیم قبلی اش سایپا، یکی از مهره‌های اثرگذار در پایه ریزی حملات آن تیم محسوب می شد. به همین خاطر عدد ۸۸ را برای شماره پیراهنش انتخاب کرد اما با جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال او قید شماره ۸ را زد و با صحبت‌هایی که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر با فرهاد مجیدی انجام داد از او اجازه گرفت تا پیراهن شماره ۷ که شماره پیراهن سرمربی استقلال در دوران حضورش در این تیم بوده و یکی از شماره های معروف استقلال محسوب می شود را بپوشد. اما ظاهراً این شماره برای رضاوند آمد نداشته و خوش‌یمن نبود.

 

رضاوند در فصل جاری لیگ برتر تا اینجا و پایان هفته چهاردهم تنها در ۱۱ دیدار به مدت ۶۲۵ دقیقه برای استقلال به زمین رفته که میانگین حدودی ۵۶ دقیقه در هر بازی را برایش رقم میزند. آماری ضعیف نسبت به دقایق حضورش در فصل نوزدهم و بیستم برای استقلال. رضاوند در فصل گذشته لیگ برتر در ۲۷ بازی استقلال به مدت ۱۷۷۳ دقیقه برای این تیم به میدان رفت که میانگین ۶۶ دقیقه حضور در هر مسابقه را برایش ثبت کرد. او تا اینجای فصل در ۷ مسابقه روی نیمکت نشسته و در چهار بازی از بیرون به ترکیب اصلی اضافه شده است.

حالا نیز گفته می شود فرهاد مجیدی با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن او را در لیست فروش قرار داده و به احتمال زیاد با یکی از مهره های تیم فولاد خوزستان در فصل زمستانی نقل و انتقالات جابه‌جا می‌شود تا نیم فصل دوم را در تیم خوزستانی سپری کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.