کد خبر : 13091 / /
/

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس کار بس دشواری پیش رو داشته باشد چرا که این باشگاه در زمینه خرید مهاجم برزیلی سابقه بدی دارد!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی در حال ارزیابی مهاجمان لیگ B و C برزیل برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی است.

 

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس کار بس دشواری پیش رو داشته باشد چرا که این باشگاه در زمینه خرید مهاجم برزیلی سابقه بدی دارد!

لطفا این گزارش را تا انتها بخوانید تا متوجه سختی کار یحیی گل محمدی و سابقه بد باشگاه پرسپولیس در خرید بازیکنان بُنجُل برزیلی شوید؛

پائولو دی کارمو؛ کفترباز به جای فوتبالیست!

اولین برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس پائولو دی کارمو بود که در سال ۱۳۸۷ به این تیم پیوست. افشین قطبی او را به پرسپولیس آورد و همچنین او را آقای گل لیگ برزیل عنوان کرد. قطبی در معرفی این بازیکن گفت که روزی او بهترین بازیکن لیگ ایران خواهد شد اما کیفیت پایین او خیلی زود نمایان شد و این بازیکن از پرسپولیس رفت. نکته جالب این بود که شغل اصلی این بازیکن پرنده فروشی بود! او در ۸ بازی برای این تیم تنها یک گل برای پرسپولیس زد!

وسلی برازیلیا؛ ۲ گل در ۱۴ بازی

برازیلیا مهاجم دیگر برزیلی بود که در سال ۸۸ به پرسپولیس پیوست و یک فصل (تا خرداد ۸۹) در خدمت این تیم بود. برازیلیا در ۱۴ دیدار ۲ گل زد تا کارنامه ضعیفی از خود برجای گذاشته باشد. او هم اسم و فامیلی برزیلی‌ها را یدک می کشید و از تکنیک و شم گلزنی بی بهره بود!

تادئو؛ یک برزیلی چاق و چله!

در سال ۱۳۹۳ یک مهاجم برزیلی با اضافه وزن بالا به تیم حمید درخشان اضافه شد تا مشکل گلزنی را در کنار رضا نوروزی، محمد عباس زاده و مهدی طارمی حل کند اما او تنها در ۵ دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. انتشار یک عکس از اضافه وزن بالای تادئو حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد و...!

جونیور براندائو؛ دلار گرفت و رفت!

جونیور براندائو که ابتدای لیگ نوزدهم با تایید گابریل کالدرون و عقد قرارداد با ایرج عرب به پرسپولیس پیوسته بود، پیش از پایان دور رفت مسابقات لیگ نوزدهم به کارش با سرخ پوشان پایان داد. این مهاجم برزیلی که با انتقالی قرضی به مدت یک فصل از باشگاه لودوگورتس رازگارد به پرسپولیس اضافه شده بود، در مدت حضورش در جمع سرخ پوشان نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد و دور از انتظار کادر فنی این تیم کار کرد تا بعد از اعتراض شدید هواداران، نیمکت‌نشین و در نهایت خارج از فهرست قرار بگیرد.

پی نوشت؛ حالا یحیی گل محمدی با چنین ذهنیتی نمی خواهد خرید برزیلی بی کیفیت انجام دهد و با وسواس زیادی مشغول بررسی مهاجمان پیشنهادی است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.