کد خبر : 13106 / /
/

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۵۳ هزار تومان افزایش، پنج میلیون و ۲۷۸ هزار تومان نرخ گذاری شد.

 

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز روند افزایشی داشت. قیمت طلا امروز سه‌شنبه به یک میلیون و ۲۱۱ هزار تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۵۳ هزار تومان افزایش، پنج میلیون و ۲۷۸ هزار تومان نرخ گذاری شد.

اونس جهانی طلا به ۱۸۰۸ دلار افزایش یافت.

صعود قیمت طلا و سکه

قیمت سکه روز گذشته با افزایش اندک ۲۰‌هزار تومانی نسبت به ‌روز یکشنبه در قیمت ۱۲میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان معامله شد. این مهم در حالی رقم خورد که در بازار ارز، نرخ دلار بدون تغییر باقی ماند و در بازارهای جهانی نیز طلا با کاهش جرئی مواجه شد.

سکه بورسی نیز که روز یکشنبه کانال ۱۲میلیونی را باز پس گرفته بود، دیروز مجددا به یک کانال پایین‌‌‌تر عقب نشست. شاید غلبه تقاضا بر عرضه بود که روند دیگری را برای این فلز گرانبها رقم زد. ۶روز متوالی است که نوسان سکه در کانال ۱۲میلیون تومان ادامه دارد، با این حال کارشناسان معتقدند در صورت نزولی ماندن انتظارات تورمی و انتشار خبرهای مثبت دیگر از مذاکرات هسته‌‌‌ای باید در انتظار کاهش قیمت این فلز ارزشمند داخلی بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.