کد خبر : 13113 / /
/

در بازار رمزارزها، محدوده قیمتی ۳۸ تا ۴۰ هزار دلار یکی از مهم‌ترین محدوده‌های قیمتی است و چنانچه شکسته شود، بازار با فشار فروش شدید‌تری مواجه خواهد شد.

 

بیت‌کوین در محدوده ۴۲ هزار دلار قرار دارد و فعلا عرضه و تقاضا متعادل است. بیت‌کوین در ادامه چه می‌شود؟

در بازار رمزارزها، محدوده قیمتی ۳۸ تا ۴۰ هزار دلار یکی از مهم‌ترین محدوده‌های قیمتی است و چنانچه شکسته شود، بازار با فشار فروش شدید‌تری مواجه خواهد شد.

بیت‌کوین درحال حاضر زمان زیادی ندارد تا از تکمیل الگوی تقاطع مرگ جلوگیری کند. آخرین باری که بیت‌کوین این الگو را تشکیل داد ژوئن سال گذشته بود که قیمت این رمزارز از ۳۸ هزار دلار تا ۲۹ هزار دلار ریزش داشت.

اینکه ثروتمندان بیت‌کوین بخرند و بیت‌کوین به قدری گران شود که سرمایه‌گذاران حقیقی دیگر به سمت این ارز نروند با ذات بازار رمزارزها مغایرت دارد.

بزرگ‌ترین خطر برای بیت‌کوین این است که این ارز در دست افراد خاصی باشد و از دست مردم خارج شود.

تکنیکال

به نظر می‌رسد در نمودار یک روزه بیت‌کوین اندیکاتور مکدی در حال صدور سیگنال مثبت است و اگر اتفاق بدی رخ ندهد این اندیکاتور به زودی سیگنال خرید صادر می‌کند.

شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۳۰ قرار دارد و اگر به زیر این عدد نزول کند فشار فروش بیشتر می‌شود اما کندل‌ها نشان می‌دهند بازار فعلا متعادل است.

اندیکاتور MFI هم بالای محدوده اشباع فروش قرار دارد.

اگر بیت‌کوین بتواند محدوده ۴۳ هزار دلار را فتح کند هدف قیمتی بعدی می‌تواند ۴۶ هزار دلار باشد.

اگر هم محدوده حمایت ۴۰ هزار دلار از دست برود بیت‌کوین پتانسیل ریزش تا ۳۰ هزار دلار را دارد.

آخرین اخبار رمزاارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.