کد خبر : 13121 / /
/

رشید مظاهری در این فصل فقط چند دقیقه مقابل ذوب آهن به میدان رفت

رشید مظاهری گلر مغضوب استقلال علاقه‌ای به بازی در فولاد ندارد و نمی‌خواهد شاگرد جواد نکونام شود.

رشید مظاهری در این فصل فقط چند دقیقه مقابل ذوب آهن به میدان رفت و دیگر بعد از آن بازی فرصتی برای بازی کردن بدست نیاورد. از مدت‌ها قبل و بعد از اینکه مجیدی حتی نام این بازیکن را در فهرست ۱۸ نفره بازی‌های تیمش قرار نمی‌داد، شایعه جدایی این بازیکن از جمع آبی‌ها به گوش رسید و حالا با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، این شایعات رنگ و بوی جدی به خودش گرفته است. طی روزهای گذشته خبر معاوضه مظاهری و یکی دیگر از بازیکنان استقلال با صالح حردانی مدافع جوان فولاد منتشر شد و مدیران فولاد هم این موضوع را تایید کردند.

نکونام قصد دارد با فروختن حردانی، تیمش را تقویت کند و مجیدی هم به بازیکن موردعلاقه‌اش می‌رسد. در این بین اما مشکلی که وجود دارد، مربوط به رشید مظاهری است. رشید دوست ندارد به فولاد برود و ترجیح می‌دهد در تهران به فوتبالش ادامه دهد. رشید که از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد، علاقه‌مند است درصورت جدایی از استقلال، برای  این تیم بازی کند و پرسپولیس را به بقیه تیم‌های خواهانش ترجیح می‌دهد.

مدیران استقلال هم تحت هیچ شرایطی دوست ندارند، مظاهری را به رقیب اصلی خود واگذار کنند و می‌خواهند از رشید برای گرفتن بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی استفاده کنند. همین اختلاف نظر باعث شده تا جدایی مظاهری از استقلال کمی‌پیچیده شود. گلر سابق تیم ملی که فکرش را هم نمی‌کرد به این زودی به این سرنوشت جدا شود، خطاب به مدیران استقلال اعلام کرده یا بدون قید و شرط رضایتنامه او را صادر کنند و در غیر اینصورت او تا پایان فصل در استقلال خواهد ماند.

مظاهری جزو گران ترین بازیکنان استقلال و حتی لیگ برتر به حساب می‌آید و در صورتیکه بخواهد به همین شکل به حضورش در استقلال ادامه دهد، باشگاه استقلال بدون اینکه استفاده ای از این بازیکن بکند، باید پول زیادی بابت قراردادش به رشید پرداخت کند که کاملا به ضرر استقلال خواهد بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.