کد خبر : 13133 / /
/

کمیته المپیک ترینیداد و توباگو در بیانیه ای اعلام کرد که لندور یک ورزشکار الهام بخش برای خیلی ها در این کشور بود و کشته شدن او اتفاقی ناگوار و تلخ برای جامعه ورزش این کشور محسوب می شود.

 

دونده سرعتی در تصادف رانندگی درگذشت.

طبق اعلام خبرگزاری رویترز، لندور ورزشکار المپیکی که سه بار کشورش را به مدال برنز ۴ در ۴۰۰ متر در بازی‌های المپیک لندن ۲۰۱۲ رساند و همچنین در بازی های المپیک ریو و توکیو شرکت کرد، در تصادف رانندگی در تگزاس کشته شد.

کمیته المپیک ترینیداد و توباگو در بیانیه ای اعلام کرد که لندور یک ورزشکار الهام بخش برای خیلی ها در این کشور بود و کشته شدن او اتفاقی ناگوار و تلخ برای جامعه ورزش این کشور محسوب می شود.  این بیانیه می افزاید: «دئون پرچم ترینیداد و توباگو را با غرور، افتخار، میهن پرستی و اراده ای تسلیم ناپذیر در طول دوران حرفه ای خود به اهتزاز درآورده و در عین حال به بسیاری کمک کرده و الهام بخش بوده است.»

لندور در مسابقات ۴ در ۴۰۰ متر در مسابقات جهانی پکن در سال ۲۰۱۵ مدال نقره گرفت. او در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در مسابقات داخل سالن جهان مدال برنز انفرادی را از آن خود کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.