کد خبر : 13225 / /
/

نتایج از طریق ارسال پیامک برای 2 هزار پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

 

 

 

نتایج قرعه کشی مرحله بیست و نهم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو پس از تایید نهادهای ناظر، در صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی در سایت ایران خودرو قرار گرفت.

 قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده دی‌ماه ایران خودرو (مرحله بیست و نهم) ساعت 10 صبح امروز شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی این طرح فروش پس از تایید نهادهای ناظر، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی به آدرس esale.ikco.ir قرار گرفت.

همچنین نتایج از طریق ارسال پیامک برای 2 هزار پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده  مرحله بیست و نهم دی ماه ایران خودرو دو محصول هایما S۷ پلاس و هایما S۵ جدید با گیربکس شش سرعته از طریق قرعه کشی عرضه شد. در این طرح 854 هزار و 570 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی مرحله  بیست و نهم فروش فوق العاده، 2.000 نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. در این طرح فروش  بیشترین تقاضا برای خودرو هایما S۷ پلاس با 534 هزار و 892  متقاضی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.