کد خبر : 13246 / /
/

اتوبوس تیم ملی در روزهای اخیر به ترند شبکه های اجتماعی و موتور جستجو تبدیل شد.

صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال می تواند نشانه ورود او به ماجرای جنجالی اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران باشد.    

اتوبوس تیم ملی در روزهای اخیر به ترند شبکه های اجتماعی و موتور جستجو تبدیل شد. ماجرا به انتشار فایل صوتی در حاشیه اردو و اتوبوس تیم ملی بازگشت. در صورت اثبات قضیه، راننده اتوبوس تیم ملی هم باید پاسخگو باشد. هر چند هنوز سرپرست تیم ملی و مسئولان موضع رسمی در رابطه با اتوبوس تیم ملی نداشته اند. واکنش ها در قضیه اتوبوس تیم ملی حسابی عجیب و غریب بود.

دیروز(25 دی ماه سال جاری)، مراسم بدرقه تیم ملی بانوان ایران در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در این مراسم افراد زیادی به صحبت پرداختند، اما نکته ای در کلام رئیس فدراسیون فوتبال بود که می‌توان از آن برداشت‌های مختلفی کرد. 

عزیزی خادم در این نشست اعلام کرد: «به اسکوچیچ هم گفته‌ایم فدراسیون فوتبال بی‌نظمی و بی‌اخلاقی را برنمی‌تابد. فوتبال جایی است که باید اسطوره‌سازی شود. ستاره بی‌اخلاق و بی‌نظم هیچ دردی دوا نمی‌کند و به درد خودش هم نمی‌خورد. پس امروز نظم و انضباط، ادب و حفظ حرمت خط قرمز ما است. هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند این را قبول کند، تیم ملی را ترک کند. فدراسیون فوتبال با بی نظمی مماشات نمی‌کند حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشد، جایی در تیم ملی نخواهد داشت. کادر فنی را هم‌چون سابق حمایت می‌کنیم و اردو در آینده نزدیک شکل می‌گیرد و همه به سوی صعود به جام جهانی می‌رویم.»

هر چند در این جملات نامی برده نشده و عقلانیت هم حکم به همین موضوع می کند. اما  به نظر می‌رسد این جملات خطاب به محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی طارمی باشد. مهدی طارمی در آبان ماه سال جاری به خاطر اختلاف با اسکوچیچ، از لیست تیم ملی برای بازیهای لبنان و سوریه خط خورد. این موضوع حواشی زیادی برای سرمربی و مهاجم ملی پوش پورتو در پی داشت. بعد از این موضوع با وساطت فراوان، اسکوچیچ و طارمی آشتی کردند و موقتاً در این زمینه آرامش برقرار شد. بنابراین صحبت های عزیزی خادم خیلی شامل حال طارمی نمی شود شاید در حد یک تذکر و نشان دادن کاریزمای مدیریتی.

کنعانی زادگان اتوبوس تیم ملی 

اما پرونده مدافع جنجالی و اتوبوس تیم ملی هنوز باز است. انتشار چندین فایل صوتی از کنعانی‌زادگان باعث بررسی پرونده او توسط کمیته اخلاق شد. بسیاری گمان می کنند انتشار فایل صوتی کنعانی زادگان تنها مسئله احضار او است. اما بخش زیادی از مشکل انضباطی این مدافع به تلاش برای نقض قرنطینه تیم ملی و ماجرای اتوبوس تیم ملی فوتبال است.

 روز گذشته هم مجتبی خورشیدی این موضوع را در جمع خبرنگاران تایید کرد. با این اوصاف به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال به ملی پوشان اعلام کرده است با بروز مسائل انضباطی، تیم ملی را فراموش کنند. این مسائل نشان می دهد در صورت اثبات تخلف مدافع جنجالی تیم ملی، او به طور حتم از لیست تیم ملی خط می خورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.