کد خبر : 13357 / /
/

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

افزایش قیمت خودرو در یک هفته اخیر متوقف شده است. کارشناسان معتقدند مذاکرات تاثیر بسیاری در قیمت دلار و خودرو خواهد گذاشت و این ثبات ادامه‌دار خواهد شد.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

خودرو تیبا هاچ بک مدل به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۶ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با کاهش دو میلیونی نیسب به روز گذشته در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

پیش‌بینی قیمت‌ها در روزهای آینده

مرتضی مصطفوی، کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو به شدت متاثر از تحولات بین‌الملل در حوزه مذاکرات است. پس در بعد سیاسی، سفر رئیس جمهور به روسیه که در پیش است بر قیمت خودرو در بازار تاثیر خواهد گذاشت.

این کارشناس خودرو ادامه داد: به دلیل اینکه بازار خودرو یک بازار دلاری شده است و دلار نیز به صورت روزانه دچار نوسان می‌شود، بازار خودرو نیز نوسانات روزانه خواهد داشت. در نتیجه هر اظهار نظری در پیشرفت مذاکرات، اثر خود را بر دلار می‌گذارد و دلار نیز بر قیمت خودرو تاثیر خواهد گذاشت.

او افزود: فضای بازار خودرو به سمت مثبتی پیش می‌رود و احتمال توقف رشد قیمت‌ها زیاد است. یعنی بازار در یک هفته آینده در وضعیت ثبات قرار خواهد داشت، مگر اینکه اتفاقی خاصی در مذاکرات رخ دهد.

قیمت خودرو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.