کد خبر : 13360 / /
/

امیرحسین آرمان عکس ورزشی خود را در سالن بدنسازی به نمایش گذاشت.

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلوزیون متولد 14 ابان سال 1361 در شهر تهران است. امیرحسین آرمان مدرک طراحی داخلی دارد. امیرحسین آرمان در کلاس های بازیگری مصطفی اسکویی شرکت کرده است. امیرحسین آرمان عکس های زیر را در اینستاگرام خودر به اشتراک گذاشته است. امیرحسین آرمان طرفداران زیادی در میان خانم ها دارد.جدیدترین عکس های امیرحسین آرمان را مشاهده می کنید.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

نخستین تجربه بازیگری او در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال 83 بود. او پس از این فیلم در چندین فیلم سینمایی دیگر از جمله فیلم صد سال به این سال ها ایفای نقش کرد که در این فیلم بسیار خوش درخشید. پس از این فیلم در فیلم های نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه قند و … هم ایفای نقش کرد.

امیر حسین آرمان با کیمیا مشهور شد

سرانجام با حضور در سریال های تلوزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی زاده به اوج شهرت خود رسید.

او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و البته به عشق اعتقاد دارد و عاشق هم شده است.

او خوانندگی هم می کند و خوانندگی را از سال 82 با ترانه به سوی تو آغاز کرده است و تا به حال 6 آهنگ از خود منتشر کرده است. او اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را هم در کارنامه اش دارد که از میان آنها می توان به اجرای زنده ترانه هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که نخستین اجرای زنده او حساب می شوند.

او قطعه ترفند که تیترژ برنامه فرمول یک بود را با آهنگسازی امیرعلی بهادری و ترانه احمد امیرخلیلی در برنامه علی ضیا خوانده است.

 امیرحسین آرمان ازچه سالی نام آشنا شد؟

امیرحسین آرمان: سال1381 بود. با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان| آموختن آکادمیک بازیگری چقدر در موفق بودن یک بازیگر مؤثراست؟

امیرحسین آرمان: کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است.

 بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است.داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد.

امیرحسین آرمان درحالی از تکنیک‌های آموزشی بازیگری می‌گوید که معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که درنهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید. رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود. 

وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرید چگونه غرق نقشی می‌شوید که شما نیست ولی چنان ساده برخورد می‌کنید که گویی شما همانی هستید که در فیلم است؟

امیرحسین آرمان: باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و… درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند.

 مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و ازچه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است.

چرا گیشه‌ها کم فروش شدند و تماشاچیان مشتاق بی‌اشتیاق؟

امیرحسین آرمان: باید  ریشه‌ای نگاه کرد تا ریشه‌ای مشکل حل شود. کمبود سوژه‌های اثرگذار، تعداد کم سینماها، بی‌توجه‌ای به خواسته مردم و… باعث کم شدن صف کشیدن‌های مردم برای دیدن یک فیلم سینمایی است درحالی که سابقه نشان داده است اگر فیلم خوب ساخته و اکران شود مردم با همان اشتیاق برای دیدن می‌آیند و رکود فروش گیشه‌ها از بین می‌رود. این‌که فیلم‌های مناسب برای اکران با مانع مواجه می‌شوند یکی دیگر از مشکلات سینمای امروز است.

ازمیان سینما و تلویزیون کدام برای «آرمان» هدف است؟

 امیرحسین آرمان: تاکنون به صورت جدی به تلویزیون فکر نکرده‌ام ولی درهای ورود به این دنیا را نبسته و شاید روزی با حضوری بیشتر دراین فضا کارکردم.

نقطه اوج ازدیدگاه کنونی «آرمان» به عنوان یک بازیگر جوان که با انتخاب‌های سنجیده تاکنون موفق جلوه کرده است چیست؟

امیرحسین آرمان: هرفردی دردنیای حرفه‌ای خود ایده‌آلی دارد و مقصودی، وقتی که پا دراین عرصه هنری گذاشتم هدفگذاری‌هایی کرده بودم که به‌هم‌ریختگی سال های اخیر سینما نقطه‌های تعیین شده‌ام را تغییرداد ولی این به‌هم ریختگی ریتم و کند شدن مسیر رشد باعث تغییر مسیرم نشد بلکه موجب شد مقاوم‌تر به سوی هدف حرکت کنم و آن رسیدن به جایگاه خوب بازیگری در نگاه مردم والبته خودم است که تا خود از خود راضی نباشی موفقیت به سوی تو حرکت نمی‌کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.