کد خبر : 13361 / /
/

عکس بازیگران| سلبریتی های ایرانی| عکس سلبریتی ها

شهاب حسینی و نوید محمدزاده هر دو از ستاره های پرطرفدار سینما هستند.

معرفی شهاب حسینی

نام :سیدشهاب الدین

نام خانوادگی :حسینی تنکابنی

تاریخ تولد :1352/11/14

محل تولد :تهران

همسر :پریچهر قنبری

فرزندان :محمدامین و امیرعلی

معرفی نوید محمدزاده

نام:نوید

نام خانوادگی:محمدزاده

تاریخ تولد:17 فروردین 1365

سالهای فعالیت:از 1382 تاکنون

وضعیت تاهل:متاهل

نام همسر:فرشته حسینی

شهاب حسینی و نوید محمدزاده

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است. 

این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.

 

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

اولین سریال شهاب حسینی

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت. شهاب حسینی در سریال پس از باران ایفاگر نقش علی بود و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

این بازیگر جوان یکسال بعد از بازی در سریال پس از باران در سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.

 

فیلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال 80 اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما بود و شهاب حسینی در این فیلم با میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و... همبازی بود.

شهاب حسینی را همه مخاطبان دنیای هنر با بازیگری در سینما و تلویزیون می شناسند اما این بازیگر کشورمان در زمینه خوانندگی و اجرا هم فعالیت هایی داشته است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

خوانندگی شهاب حسینی

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در دنیای بازیگری در زمینه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت میکند و او به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش مهدی گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند و تابحال چندین آهنگ توسط آنها منتشر شده است.

قطعه هفت سین با صدای شهاب حسینی، حمید گودرزی، امیر حسین مدرس، امین زندگانی، افشین سالاری، ماهان حیدری، علی آتش افروز، مهدی حسینی و میثم پویان فر به مناسب نوروز 1396 یکی از آثار ساخته شده توسط گروه هفت است.

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در گروه هفت و تک خوانی آهنگ هایی چون پریچهر، آشنای غریب و بدرود، آهنگ شهزاده رویا را هم خوانده است.

مجری گری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و در اولین تجربه حضور در تلویزیون به عنوان مجری مقابل دوربین رفت.

برنامه اکسیژن در سال 77 اولین تجربه مجری گری شهاب حسینی در تلویزیون بود و بعد از آن در برنامه های دیگری چون برپا برپا ، رنگ صبح و سایه روشن باز هم فعالیت خود در دنیای اجرا را ادامه داد.

شهاب حسینی اولین بار در سال 92 کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط تجربه کرد و سال 94 فیلم کوتاه بیا با من را در کنار علیرضا نسایی و سینا آذین مقابل دوربین برد.

بیوگرافی نوید محمدزاده و همسرش

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد که قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا از گرانقیمت ترین بازیگران ایرانیست

فرزند 12 ام خانواده

در تهران بعنوان دوازدهمین و آخرین فرزند بدنیا آمد اما در سال 1367 وقتی 2 ساله بود به همراه خانواده به ایلام نقل مکان کردند و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماندند

از فوتبال تا جنون بازیگری

دوم دبیرستان عاشق فوتبال شد و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد

همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم «قیصر» و «صورت زخمی» ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود

کلاس بازیگری

در سال 1382 وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت

او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی ، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت

در جلوی دوربین

اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.