کد خبر : 13398 / /
/

اگر شما و شریک‌تان اولویت‌های مشترکی در مورد خانواده، کار، بچه‌ها و یا حتی پول دارید، این یعنی می‌توانید آینده‌تان را با هم بسازید.

شاید به نیمه‌ی گمشده و ایده‌ی اینکه سرنوشت یک نفر را برای شما در دنیا قرار داده که کاملا با شما همخوانی دارد باور نداشته باشید. اما شاید مدتی است که با کسی ارتباط دارید. عاشق او هستید، از در کنار او بودن لذت می‌برید و به این فکر می‌کنید که آیا این همانی است که می‌خواهید باقی عمر‌تان را با او بگذرانید یا نه. حال از کجا متوجه این موضوع شوید؟ در ادامه به شما راهکارهایی را معرفی می‌کنیم که اگر در مورد شما صدق می‌کنند، یعنی که نیمه‌ی گم شده‌تان را پیدا کرده‌اید.

هر دو از با هم بودن احساس خوش شانسی می‌کنید

شما حس می‌کنید که خوشبخت‌ترین فرد دنیا هستید که طرف مقابل را در کنار خود دارید و طرف مقابل هم همین حس را دارد.

اولویت‌ها و ارزش‌های مشابهی دارید

اگر شما و شریک‌تان اولویت‌های مشترکی در مورد خانواده، کار، بچه‌ها و یا حتی پول دارید، این یعنی می‌توانید آینده‌تان را با هم بسازید.

مهم نیست که با هم چکار می‌کنید

وقتی با کسی هستید که واقعا برایتان مهم است، حتی هیچ کاری نکردن هم می‌تواند جالب باشد. لازم نیست که همواره با هم قرار‌های فانتزی بگذارید. شما از با هم بودن و وقت صرف کردن با هم خوشحالید. شما به کوچک‌ترین جزئیات مثل اینکه روزش چطور گذشت یا سر کار چه اتفاقی افتاد اهمیت می‌دهید.

دوستان و خانواده‌تان هم آنچه شما می‌بینید را می‌بینند

دوستان و خانواده‌تان درک می‌کنند که چرا شما این فرد را انقدر دوست دارید اگر شما عاشق فرد خاصی شده و حمایت دوستان و خانواده‌تان را داشته باشید، آنها شما را به این رابطه تشویق می‌کنند.

می‌توانید مشاجره‌های سالم داشته باشید

هر رابطه‌ای بحث‌ها و مخالفت‌های خودش را دارد. نحوه‌ی مدیریت این بحث و مخالفت‌هاست که میزان سازگاری شما با یکدیگر را مشخص می‌کند. آیا شما به نحوی محترمانه، سالم و موثر با هم مخالفت می‌کنید؟ یا تا مشکلی پیش می‌آید دعوا و داد و فریاد به راه می‌اندازید؟ هر دوی شما باید حس کنید که می‌توانید به نحوی محترمانه و سالم مسائل را با یکدیگر حل کنید.

در کنار او خود واقعی‌تان هستید

در مراحل اولیه‌ی رابطه خیلی سعی می‌کنیم که در خوب بودن خودمان اغراق کنیم، اما هر چه با شخص راحت‌تر شده و او را بیشتر و بیشتر می‌شناسیم، خود واقعی‌مان را نشان می‌دهیم. شما نباید این حس را داشته باشید که باید طرف منطقی یا دیوانه‌تان را از طرف مقابل پنهان کنید.

بعضی وقت‌ها فقط می‌دانید. حال یا احساس است یا غریزه، گاهی اوقات حس می‌کنیم که یک چیز درست است. اگر تمام موارد بالا را در رابطه داشته و حس‌تان هم درست است که خب مبارک باشد! بنظر می‌رسد که شما نیمه‌ی گمشده‌تان را پیدا کرده‌اید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.