کد خبر : 13465 / /
/

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش عادی محصولات ایران‌خودرو ساعت ۱۰ صبح دیروز برگزار شد.

قرعه‌‌‌کشی طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۰ انجام و اسامی برندگان عصر دیروز اطلاع‌رسانی شد.

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش عادی محصولات ایران‌خودرو ساعت ۱۰ صبح دیروز برگزار شد. متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو از نتایج قرعه‌کشی باخبر شوند. همچنین این خودروساز برای منتخبان پیامک ارسال می‌کند. منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز مبلغ پیش‌پرداخت بر اساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت محصولات در طرح جدید پیش‌فروش  ایران‌خودرو در دی ماه ۱۴۰۰ به این شرح است: دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۱۰‌هزار و ۱۲۷ نفر متقاضی داشت، این در حالی است که ۱۸۰۰ دستگاه از این خودرو عرضه شد. دنا توربو دستی نیز ۷۷‌هزار و ۷۸۵ نفر طرفدار داشت اما  ایران‌خودرو تنها ۷۵۰ دستگاه از این خودرو را برای عرضه در نظر گرفت. ۲۰۷ دستی پانوراما ۵۴۴‌هزار و ۳۶ نفر را پای ثبت‌نام این طرح آورد. آبی‌های جاده مخصوص ۲۷۰۰ دستگاه از این محصول را با سقف شیشه‌ای عرضه کردند. رانا پلاس نیز ۵۳‌هزار و ۵۱۰ نفر را برای ثبت‌نام به خط کرد. رانا پلاس با ظرفیت ۸۵۰ دستگاه در این طرح فروش حضور داشت. رانا پلاس پانوراما نیز به تعداد دنا توربو دستی طرفدار داشت و ۷۷‌هزار و ۹۶۴ نفر برای به دست آوردن این خودرو شانس خود را امتحان کردند. این خودرو به لحاظ عرضه نیز مانند دنا توربو دستی به تعداد ۱۸۰۰ دستگاه عرضه شد. تارا دستی با تعداد ۱۹۰۰ دستگاه در این مرحله از پیش‌فروش  ایران‌خودرو حضور داشت و ۸۹‌هزار و ۵۴۲ نفر برای آن ثبت‌نام کردند. سورن پلاس ۱۲۷‌هزار و ۷۹ نفر را ترغیب کرد در فروش  ایران‌خودرو شرکت کنند. این خودروساز ۲۲۰۰ دستگاه سمند سورن را برای این طرح فروش در نظر گرفت.  در مجموع در این طرح یک‌میلیون و ۸۰‌هزار و ۴۳ نفر برای ۱۲‌هزار خودرو ثبت‌نام کرده بودند.

حجم بالای ثبت نام برای خودرو و از طرفی میزان پایین محصولاتی که در طرح های فروش عرضه می‌شود به نوعی می‌تواند یکی از علت های اصلی برنده نشدن بسیاری از افراد در قرعه کشی خودرو باشد.

شما مخاطبان گسترش نیوز چندین مرتبه در قرعه کشی خودرو ثبت نام کردید و برنده نشدید؟ نظر خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.