کد خبر : 13485 / /
/

سکه امامی با افزایش ۰.۲۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت. قیمت طلا و سکه با افزایش ۰.۰۹ درصدص مواجه شد. قیمت طلا و سکه به نتیجه مذاکرات گره خودره است. قیمت طلا و سکه تحت تدثیر قیمت دلار قرار دارد. آخرین قیمت طلا و سکه را در این خبر ملاحظه می کنید. 

جدیدترین قیمت طلا و سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۲۱۴,۶۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۷۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۲۶۲,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا با کاهش ۰.۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۸۳۶ معامله شد.

سکه امامی با افزایش ۰.۲۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۹۰۰۰۰ تومان افزایش، ۶,۸۲۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.ربع سکه با افزایش ۰.۵۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۸۲۵,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی با کاهش ۰.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۲۴۲,۰۰۰ تومان معامله شد.

قیمت طلا و سکه| قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۲۱۳,۴۰۰ (یک میلیون و دویست و سیزده هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۹ درصدی به ۱,۲۱۴,۶۰۰ (یک میلیون و دویست و چهارده هزار و ششصد ) تومان رسید.

قیمت طلا و سکه| قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۵,۲۵۵,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و پنجاه و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱۳ درصدی به ۵,۲۶۲,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و شصت و دو هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

روز قبل هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۸۴۱ (یک هزار و هشتصد و چهل و یک ) رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳ درصدی به ۱,۸۳۶ (یک هزار و هشتصد و سی و شش ) رسید.

قیمت سکه روز گذشته نزولی بود اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 3 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

هجوم بیت کوینی ها به بازار سکه؟ 

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه روز گذشته بر مدار نزول قرار گرفت و 50 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. این فلز گران بهای داخلی روز گذشته  با 12 میلیون و 355  هزار تومان معامله شد. 

احتیاط دلاری در بازار سکه

قیمت دلار هم روز گذشته نسبت به روز پنجشنبه ثابت بود و نتوانست بالای مرز 28 هزار تومان تثبیت شود همین امر باعث شده است که قیمت سکه توان زیادی برای صعود نداشته باشد.  تحلیلگران بازار سکه معتقدند  در صورتی که احتیاط در بازار دلار کنار برود، سکه به راحتی به سوی مقاومت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی گام برخواهد داشت.

هجوم بیت کوین ها به بازار سکه؟ 

از طرفی هم این روز ها بازار رمز ارز ها حال خوشی ندارد. فعالان بازار معتقدند که زمانی که قیمت بیت کوین و اتریوم آرایش نزولی به خود می گیرد؛ سرمایه گذران به سمت بازار سکه  و طلا هجوم می برند، عاملی که به طور غیر مستقیم بازار داخلی سکه امامی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 3 بهمن 1400 چگونه  پیش بینی کرده اند؟

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی ۱۲ میلیون و ۳۹۵  هزار تومان قرار  گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته ۵ هزار تومان افزایش  را نشان می دهد.

قیمت سکه در معاملات پشت خطی جمعه شب بر روی۱۲ میلیون و ۳۹۰  هزار تومان قرار داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.