کد خبر : 13507 / /
/

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد.

دست به دست شدن عکس بی حجاب سردار آزمون و مهدی قائدی در پاساژ خرید بعد از ماه ها شاید در آستانه بازی تیم ملی ایران با عراق بی شک برای حاشیه سازی است چرا که ماه ها قبل این عکس در فضای مجازی منتشر شده بود.

سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

سردار آزمون بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال بایرلورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد.

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.