کد خبر : 13538 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

عکس ویشکا آسایش با پسر کوچکش گیو را مشاهده می کنید.

عکسی از ویشکا آسایش و پسرش منتشر شده است. ویشکا آسایش متأهل است. ویشکا آسایش توانست از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع بدست آورد. ویشکا آسایش فارغ التحصیل از کشور انگلیس است. ویشکا آسایش با رضا قبادی ازدواج کرده است.

ویشکا آسایش

نام:ویشکا آسایش

تاریخ تولد:۱۳۵۱/۸/۱۶

محل تولد:تهران

قد: ۱.۷۶ m

تحصیلات:فارغ التحصیل طراحی صحنه از انگلستان

همسر:رضا قبادی

فرزند: گیو

ملیت:ایرانی

ویشکا آسایش و خلاصه ای زندگی نامه اش

ویشکا آسایش در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در محله سیدخندان تهران دیده به جهان گشود. او یک خواهر بزرگ تر از خود دارد که نام وی آویسا می باشد. وی در زمینه طراحی لباس و صحنه علاوه بر بازیگری مشغول به فعالیت است. ویشکا آسایش در کشور انگلستان در زمینه طراحی صحنه و لباس، تحصیلات خود را به پایان رساند و موفق به دریافت مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان شد.

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در مورد دوران کودکی خود چنین گفت:هرموقع که به دوران کودکی ام فکر میکنم همیشه برایم جذاب است و حس خوشایندی را در پی دارد. درحقیقت وقتی که کودک بودم، حسابی فضول و کنجکاو بودم و میخواستم از همه چیز سر دربیاورم. پدر من شخصی فنی کار بود و خودش همه چیز مثل ماشین، لوازم برقی و... را تعمیر می کرد؛ من هم در تلاش بودم ادای او را درآورم. به عنوان نمونه دل و روده رادیو را یکدفعه بیرون می ریختم، با خیالی بودم که آن را درستش می کنم. شاید علت این کارم چنین بود که میل به تجربه گرایی در من، زیاد بود.

شغل پدر ویشکا آسایش مهندس تاسیسات بود و مادرش در سمت مربی کودکان استثنایی مشغول به فعالیت بود. وی دوران کودکی خود را درکنار خانواده و تحت تأثیر پدربزرگش گذراند و پدربزرگش بهمراه هنر شعرخوانی باعث شد تا او برای نخستین بار با هنر آشنا شود.

ویشکا آسایش و تحصیلاتش

وقتی که ویشکا آسایش ۱۴ سال داشت به منظور تحصیل با خواهرش به لندن رفت ولی چون نمیتوانست به صورت مستقیم به لندن بروند ناچارا در آلمان به نزد عمویشان رفتند و به تحصیل پرداختند اما بعد از گذشت مدت کوتاهی به ایران بازگشتند. ویشکا در ایران مدرک دیپلمش را گرفت و در سریال امام علی ( ع) بازی کرد و یک شب پس از این که بازی اش در این سریال پایان یافت به انگلیس رفت و در انگیس، تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ادامه داد.

ویشکا آسایش و ماجرای ازدواجش

ویشکا آسایش درمورد ازدواج خود میگوید:در زمان بازگشت به ایران، رضا قبادی همسرم را دیدم. با همان اولین نگاهی که چشمم به وی افتاد، متوجه شدم که او مرد رویاهای من است و خصوصیت های مدنظر من یعنی قدبلند، جدی و جنتلمن را دارد. برای شناخت او از راه دور زمان زیادی را صرف کردم و هر لحظه که او را می شناختم بیشتر به او علاقه پیدا میکردم، ولی یک روز فهمیدم که  دارم زمانم را تلف میکنم بدون اینکه حس واقعی خود را را به رضا بگویم. بنابراین بی خیال قضاوت ها شدم و در مورد حس واقعی ام با وی حرف زدم و به او گفتم که قصد آشنایی و ازدواج را با او دارم.

قد ویشکا آسایش,عکس های ویشکا آسایش و همسرش,ویشکا آسایشویشکا آسایش درکنار همسر و فرزندش

وی نیز گفت:خوش بختانه رضا پیشنهاد من را با استقبال پذیرفت و از این طریق با هم ازدواج کردیم و من قید زندگی کردن در خارج از ایران را زدم و به ایران آمدم تا یک زندگی خوب و خوش را درکنار همسرم تجربه کنم و اینک از چنین تصمیمی خرسند هستم. نتیجه ی ازدواج من و رضا قبادی پسری بود که نام او را گیو انتخاب کردیم.

ویشکا آسایش چگونه شروع به بازیگری کرد؟

ویشکا آسایش پس از این که چندین سال در آلمان زندگی کرد مجددا به ایران بازگشت و بعد از گرفتن مدرک دیپلمش، نخستین تجربه بازیگری اش را در نقش قطام در سریال امام علی ( ع) بازی کرد. دایی ویشکا آسایش مازیار پرتو نام داشت که به عنوان فیلمبردار مشهور شناخته میشد و در مردادماه در فصل تابستان که تصمیم داشتند ویزای انگلیس برای ادامه تحصیل بگیرند مهمان منزل دایی خود بودند،  در این مهمانی محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان حضور داشتند و محمدرضا شریفی نیا پس از اتمام مهمانی پیشنهاد بازی در نقش قطام را به مازیار پرتو داده شد، تا این که بالاخره چند ماه بعد این پیشنهاد را به ویشکا آسایش داد و در ماه آبان تست داد و دو روز بعد برای بازی در این نقش انتخاب شد و میزان حقوق دریافتی او برای بازی در این سریال، ۷۰ هزار تومان بود.

در سال ۷۵ یکی از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری ویشکا آسایش، بازی در سریال امام علی ( ع) و نقش ماندگار قطام بود. عملکرد ویشکا آسایش در سریال امام علی باعث شد تا او برای بازی در فیلم سینمایی ساحره ساخته داوود میرباقری انتخاب شود و نخستین تجربه بازیگری ویشکا آسایش در سینما، نقش عروسکی رعنا بود.

علاقه ویشکا آسایش به بازی در نقش های تاریخی

ویشکا آسایش در چند نقش تاریخی تجربه بازی را در کارنامه هنری اش دارد و طبق بیانات خودش به موجب جذابیت های نقش های تاریخی آن ها را قبول می کند به علت این که جذابیت هایی که باعث میشد تا او چنین نقشهایی را انتخاب کند کار کردن در یک محیط بازسازی شده تاریخی با لباس ها و گریم آن دوران، یادگیری سوارکاری و شمشیرزنی بود.

اظهارات ویشکا آسایش در مورد نامش

ویشکا آسایش  درمورد نام خود می گوید:« معنی اسمم را از همان کودکی می دانستم به علت این که  همه به من می گفتند که چقدر اسمت قشنگ است. ویشکا یعنی چی؟ به همین خاطر به سراغ پدربزرگم رفتم و از او معنی اسم ویشکا را پرسیدم؟ او هم گفت:« نعمت الهی» که از طرف خداوند به سوی بندگانش سرازیر است. پس از آن تمام معنی اسمم را یک صفحه نوشتم تا آنرا حفظ شوم. اکنون هرکس می پرسید معنی اسمت چیست؟ به سرعت می گفتم نعمت الهی که از طرف خداوند به سوی بندگانش سرازیر است.

ویشکا آسایش درباره ی انتخاب اسم بیان کرد :من همیشه براین باورم که انتخاب اسم بسیار حائز اهمیت است و در زندگی تاثیر گذار است. به همین خاطر در انتخاب اسم پسرم خیلی جستجو کردیم تا معنای آن خوب باشد و در نهایت « گیو» را برای ان انتخاب کردیم که معنای آن« قهرمان» می باشد. ویشکا هم با این تصور که معنایش خوب است، همیشه انرژی و احساس خوبی به من داده است.

 

- فیلم های سینمایی ویشکا آسایش:

ساحره داود میرباقری ۱۳۷۶ عشق+ ۲ رضا کریمی ۱۳۷۷

بلوغ مسعود جعفری وزانی ۱۳۷۸ مسافر ری فقط به عنوان طراح صحنه – منوچهر مصیری« داود میرباقری» ۱۳۷۹

جهان ۱۳۸۱ هشت پا علیرضا داوودنژاد ۱۳۸۳

گل یخ کیومرث پوراحمد ۱۳۸۳ ورود آقایان ممنوع رامبد جوان ۱۳۸۹

زنان ونوسی، مردان مریخی« فقط به عنوان طراح صحنه – کاظم راست گفتار» ۱۳۸۹ پرتقال خونی سیروس الوند ۱۳۸۹

خوابم می آد رضا عطاران ۱۳۹۰ برف روی کاج ها پیمان معادی ۱۳۹۰

نیکان و بچه غول رحمان رضایی ۱۳۹۱ سیزده هومن سیدی ۱۳۹۲

نهنگ عنبر سامان مقدم ۱۳۹۳ من دیه گو مارادونا هستم بهرام توکلی ۱۳۹۳

۵۰ کیلو آلبالو مانی حقیقی ۱۳۹۴ خوب، بد، جلف پیمان قاسم خانی ۱۳۹۴

در مدت معلوم وحید امیرخانی ۱۳۹۴ من و شارمین بیژن شیر مرز ۱۳۹۴

دراکولا رضا عطاران ۱۳۹۴ نهنگ عنبر ۲ سامان مقدم ۱۳۹۵

,عکس ویشکا آسایش و همسرش,قد ویشکا آسایش,بیوگرافی ویشکا آسایشتصاویر جدید ویشکا آسایش

- مجموعه های تلویزیونی ویشکا آسایش:

امام علی داوود میر باقری ۱۳۷۰ معصومیت از دست رفته داوود میر باقری ۱۳۸۱

نردبام آسمان محمد حسین لطیفی ۱۳۸۸ مختارنامه داوود میر باقری ۱۳۸۹

پرده نشین بهروز شعیبی ۱۳۹۳ دیواربه دیوار سامان مقدم ۱۳۹۵

ویشکا آسایش,بیوگرافی کامل ویشکا آسایش,تصاویر جدید ویشکا آسایشتصاویر پرتره ویشکا آسایش

- تئاتر ویشکا آسایش:

نمایش لابی« طراح صحنه و لباس» – کارگاه نمایش تئاتر شهر« آذر و دی ۱۳۹۰»

نمایش باغ آلبالو« طراح لباس» – سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر« فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۲»

نمایش بی انتخاب« بازیگر» – پردیس سینمایی ملت« تیر ۱۳۹۲»

نمایش مترسگ« طراح صحنه و لباس» – سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان« تیر و مرداد ۱۳۹۲»

نمایش ملکه زیبایی لی نین« بازیگر» – سالن اصلی تئاترشهر« بهمن ۱۳۹۲ تا فروردین ۱۳۹۳»

نمایش می سی سی پی نشسته می میرد« بازیگر» – تالار همبستگی« مهر و آبان ۱۳۹۵»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.