کد خبر : 13577 / /
/

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره حادثه چاقوخوردگی، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان از قتل دختر جوان اتباع بیگانه به دست برادرش و دستگیری قاتل در کمتر از 12 ساعت در شهرستان بندرعباس خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل بالغ بر 32 کیلو و 400 گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف گردید.   

سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره حادثه چاقوخوردگی، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

به گزارش رکنا، جعفری با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های کارشناسی، اعضای خانواده مقتول که از اتباع بیگانه ساکن شهرستان بندرعباس بودند، عنوان داشتند دخترشان در یکی از محلات شهرستان در حال تردد بوده که توسط دو جوان مورد حمله و اصابت چاقو قرارگرفته که در مسیر بیمارستان فوت و  متوفی به سردخانه بیمارستان منتقل شده است.

 شعله اختلافات خانوادگی منجر به قتل خواهر شد

وی به تلاش های انجام یافته برای روشن شدن علت این حادثه دلخراش اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس با توجه به اظهارات ضد و نقیض و وجود تناقض بین صحبت های اعضای این خانواده و ذکر این مورد که برابر شواهد،  مصدوم توسط خانواده اش و بصورت شخصی به بیمارستان منتقل شده است، به آنها مشکوک و جهت بازجویی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جعفری تصریح کرد: اعضای این خانواده در تحقیقات تخصصی در برابر شگرد کارآگاهان چاره ای جز تسلیم نداشته و برادر مقتول به قتل خواهرش به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف و خانواده مقتول نیز به جرم پنهان سازی قتل به همراه قاتل به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه وقوع این قتل در کمتر از 12 ساعت با سرعت عمل و تخصص بالای کارآگاهان پلیس کشف و قاتل نیز به سرعت شناسایی و دستگیر شد، اذعان داشت: پس از بازدید از محل سکونت متوفی آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل مشاهده و در بازرسی از منزل نیز 32 کیلو و 400 گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر لزوم ترویج معنویت در زندگی فردی و اجتماعی اعضاء جامعه و نقش آن در افزایش صبر و تحمل در برابر سختی‌ها و شدائد زندگی، از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری پلیس با کادری متخصص و مجرب برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره ای رایگان به عموم شهروندان خبر داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.