کد خبر : 13695 / /
/

فیدلتی تیپ ۱ (۵ نفره) و تیپ ۲(۷ نفره) با افزایش قیمت ۶.۵ درصدی به ترتیب ۷۸۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان و ۷۹۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت دیگنیتی پرایم نیز با افزایش قیمت ۷.۹ درصدی ۸۵۷.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 

قیمت های جدید محصولات بهمن اعلام شد.

فیدلتی تیپ ۱ (۵ نفره) و تیپ ۲(۷ نفره)  با افزایش قیمت ۶.۵ درصدی به ترتیب ۷۸۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان و ۷۹۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت دیگنیتی پرایم نیز با افزایش قیمت ۷.۹ درصدی ۸۵۷.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

خودروهای ارائه شده در این طرح به فروش به صورت سند در رهن بوده و اعداد اعلام شده با کسر ۲ میلیون تومان از قیمت مصوب اعلام شده است. رنگ های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز رونسانسی برای این خودروها قابل سفارش خواهد بود.

لازم به ذکر است در آخرین دوره فروش نقدی  که اواخر دی ماه اعلام شده بود قیمت فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) ۷۳۵ میلیون تومان، تیپ ۲ (هفت نفره) ۷۴۷ میلیون تومان و دیگنیتی پرایم ۷۹۵ میلیون تومان بوده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.