کد خبر : 13700 / /
/

عکس بازیگران| سلبریتی های ایرانی| عکس سلبریتی ها

هلیا امامی به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند

هلیا امامی تصویری را از خود با استایل و چهره ای شبیه عروسک های باربی به اشتراک گذاشت. هلیا امامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است و در سریال از یادها رفته نقشی متفاوت و پر فراز و نشیب را ایفا میکند. هلیا امامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. هلیا امامی در مجموعه لژیونر سال 96 یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت. هلیا امامی در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است هلیا امامی به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی تصویری را از خود با استایل و چهره ای شبیه عروسک های باربی به اشتراک گذاشت.

 هلیا امامی بازیگر مطرحی که در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد تصویری متفاوت را از خود با چهره ای شبیه عروسک های باربی منتشر کرد.

هلیا امامی

ورود هلیا امامی به عرصه بازیگری

هلیا امامی دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان آغاز کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در تله فیلم‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” به کارگردانی داوود توحید پرست و “ساکن کلبه چوبی” به کارگردانی حسین لیالستانی، توانست به عرصه تصویر قدم بگذراد.

 هلیا امامی

هلیا امامی با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

اولین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود و در این فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.

هلیا امامی سال ها پیش از طرف استاد سمندریان به چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای برای جشنواره فجر آماده می شد ایفای نقش کرد و موفق هم بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.