کد خبر : 13723 / /
/

در بررسی های پلیسی مشخص شد که تخته فرش ابریشم سرقتی برای فروش دریکی از سایت های اینترنتی آگهی شده است.

 

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق زورگیر محله قیطریه که به بهانه خرید فرش ابریشم ۷ میلیارد ریالی از مالک مغازه زورگیری کرده بودند ، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت:  هشتم بهمن ماه  وقوع یک فقره زورگیری توسط ۲ مرد و  یک زن از مغازه فرش فروشی در محله قیطریه اعلام و  بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری شهرک قدس به محل سرقت  اعزام ولی سارقان به سرعت  محدوده مغازه  را ترک و امکان دستگیری متهمان بلافاصله پس از سرقت  ممکن نشد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی سارقان آغاز شد  ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که تخته فرش ابریشم سرقتی برای فروش دریکی از  سایت های اینترنتی آگهی  شده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: با شناسایی هویت و مخفیگاه فروشنده فرش، با هماهنگی  های قضائی،  متهم دستگیر و فرش  مسروقه  از مخفیگاه وی کشف شد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی سایر همدستان متهم نیز دستگیر شدند، اضافه کرد: کارشناشان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۷ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

به گفته سرهنگ  طرهانی کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.