کد خبر : 13821 / /
/

لیلا بلوکات عکس هایی در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد.

لیلا بلوکات بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 4 اذر ماه 1359 در تهران می باشد. لیلا بلوکات در سال 77 وارد حرفه بازیگری شد و با سریال یوسف پیامبر و بعد از آن نیز با سریال آسمان همیشه ابری توانست به خوبی شناخته شود. لیلا بلوکات هم اکنون مجرد است. لیلا بلوکات در موسسه خیرا فعالیت می کند. لیلا بلوکات عکس هایی در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات و چهره خاصش

تکنیک ساده

لیلا بلوکات در گروه کسانی قرار می‌گیرد که صورت مستطیلی کشیده دارد. این افراد باید با تکنیک‌های مختلف صورت‌شان را به فرم بیضی که شکل کامل صورت به شمار می‌آید، نزدیک کنند. روش لیلا برای این کار استفاده از کلاه و سربند‌های مختلف است. با این تکنیک ساده اما کاربردی بخشی از ارتفاع پیشانی پوشانده و از کشیدگی صورت کم می‌شود. اگر شما هم صورت کشیده استخوانی با بینی قلمی دارید، توصیه این بازیگر جوان را جدی بگیرید و بیشتر از انواع کلاه‌ها و سربندها استفاده کنید؛ البته این هماهنگی باید با سبک لباس انتخابی شما باشد. در ترکیب شال با کلاه، هیچ وقت شال را محکم دور گردن خود نبندید و مانند شیوه لیلا در عکس از مدل آزاد استفاده کنید چون چهره بیش از اندازه گرفته می‌شود.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات و فعالیت ورزشی در کنار هنر

لیلا علاوه بر توانایی‌های هنری‌اش، یک ورزشکار حرفه‌ای است. او عضو تیم والیبال هنرمندان است و ورزش‌هایی مثل سوارکاری و اسکی را دنبال می‌کند؛ به همین دلیل بازیگر فعال کشورمان، اندامی متناسب دارد که دست او را  در انتخاب لباس باز می‌گذارد.

لیلا بلوکات لازم نیست به لباس‌هایی فکر کند که او را بلندتر و لاغرتر نشان دهد یا چاقی موضعی او را بپوشاند؛ البته تجربه نشان می‌دهد لیلا به لباس‌های کمر باریک و برش‌دار علاقه بیشتری دارد و در انتخاب‌هایش سراغ مانتوهای گشاد با برش آزاد نمی‌رود. این انتخاب‌ها برای کسی که اندام متناسبی دارد، هوشمندانه است؛ به دلیل همین انتخاب‌ها، لیلا در میان همکارانش به عنوان شخصیتی با وقار و با اصول شناخته می‌شود.

لیلا بلوکات

اینستاگرام لیلا بلوکات

: instagram.com/LeilaBolukat

اشتباه کوچک‌تر

لیلا 34 ساله، در موقعیت‌های مختلف با لباس‌های اسپرت، رسمی و حتی ورزشی دیده می‌شود ولی این اصل را به خوبی بلد است که باید با توجه به شرایط سبک لباس پوشیدن را عوض کند. به همین دلیل در برنامه‌های رسمی بیشتر با مانتوهای کتی و روسری یا شال‌هایی که سعی می‌کند به شیوه متفاوتی ببندد، دیده می‌شود. حلقه کردن روسری دور گردن یا گره کردن شال در یک طرف صورت، انتخاب‌های محبوب لیلا در مراسم مختلف هستند که به رسمی‌تر شدن ست او هم کمک می‌کنند اما آیا با فرم چهره او هماهنگی دارند؟

باید گفت نه؛ چون این شیوه بستن شال یا روسری موجب می‌شود کشیدگی صورت لیلا بیشتر به چشم بیاید و حتی مهربانی‌های چشم و چهره‌اش را بپوشاند. او اگر به جای شال‌های به هم پیچیده  از شال ساده استفاده کند، همان لیلای مهربان و دلسوز بیماران به چشم می‌آید. برای لیلا و سایر خانم‌هایی که صورت کشیده دارند، توصیه می‌کنیم سراغ شال‌های آهار‌دار یا چروک بروند. این مدل شال‌ها چون لخت نیستند و روی سر نمی‌خوابند، به جای تشدید خطوط کشیده دو طرف صورت آن را محوتر نشان می‌دهند. این افراد باید از مدل پیچاندن شال دور گردن هم خودداری و به انداختن یک طرف شال روی شانه اکتفا کنند.

تغییر خوشایند

در یکی، دو سال اخیر لیلا بلوکات، مدل ابروهایش راعوض کرده؛ او حالا به جای ابروهای هشتی شکسته، ابروهایی پهن و صاف دارد که هماهنگی بیشتری با فرم صورت او دارد. این تغییر باعث شده لیلا چند سالی جوا‌ن‌تر به نظر برسد؛ مثل اغلب دختر خانم‌های جوانی که این اشتباه را می‌کنند، ابروهای هشتی نازک باعث بالا رفتن سن می‌شود و در مقابل ابروهای پهن می‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهد.

لیلا بلوکات

بهترین سبک لباس پوشیدن برای  لیلا و افرادی شبیه او لباس‌های ساده و کلاسیک با آرایش بسیار ملایم است. این افراد زیبایی طبیعی دارند که بهتر است با انتخاب ست لباس‌های شلوغ، ترکیب ناموزون رنگ‌ها وآرایش‌های چند لایه آن را خراب نکنند. این بازیگر جوان اگر سراغ انتخاب‌های کلاسیک مثل مانتو کتی، شلوار راسته، یک شال نخی بلند با کفش آکسفورد چرمی برود، می‌تواند یکی از خوش‌پوش‌ترین و خوش‌استایل‌ترین ستاره‌های سینمای کشور باشد. انتخاب‌های ساده و ظریف به لیلا کمک می‌کند خطوط شکسته چهره‌اش را نرم‌تر نشان دهد و در نتیجه مهربان‌تر و صمیمی‌تر به نظربرسد.

گفتگو با لیلا بلوکات

لیلا بلوکات که این روزها با موسسه خیریه «مهر لیلا» حسابی بر سر زبان ها افتاده است می گوید در زندگی اش چوب این قضاوت ها را خورده است، اما به خار نیتی که داشته مورد لطف و عنایت خدا قرار گرفته است، می گوید با موسسه ای که به راه انداخته صرفا جهت کمک به افراد نیازمند را دارد و اگر به غیر از این بود صرفا جنبه تبلیغاتی و نمایشی داشت و نمی توانست این همه سال با عشق و علاقه آن را اداره کند و سایر افراد هم به موسسه او اعتماد نمی کردند.

لیلا بلوکات: به راحتی همدیگر را قضاوت می کنیم!

برخی فکر می کنند فعالیت خیرخواهانه من به دو، سه سال اخیر باز می گردد. در حالی که این طور نیست و این موضوع ریشه در سال های قبل دارد، منتهی از زمانی که به دلیل شرایط موجود تصمیم گرفتم موضوع خیریه را علنی کنم تا از این طریق، از سایر دوستان هم درخواست کمک کنم، عده ای تصور کردند فعالیت من در این حوزه به سال های اخیر باز می گردد.

در حالی که من سال هاست در این حوزه فعالیت می کنم، اما از یک جایی به بعد، حس کردم که یک دست صدا ندارد و من اگر بخواهم صرفا روی خودم و اطرافیانم برای کمک به سایرین حساب کنم، گامی طولانی و بلندی را در این راه بر نمی دارم، به همین خاطر از سایر دوستان هنرمند و ورزشکار دعوت کردم تا آنها هم در این مراسم ها حضور داشته باشند و حضور آنها باعث تشویق آنهایی می شود که می خواهند کمک کنند.

کمک هایی که با قلب است

خوشبختانه، در طول سال های اخیر، موسسه مهر لیلا هر روز بر اعتبارش، اضافه می شود و دوستان عزیز، من را شرمنده مهر و محبت شان قرار می دهند و با عشق و علاقه خاصی به افراد نیازمند کمک می کنند. در طول این سال ها، افراد خیر را به شکل مستقیم با نیازمندها مورد ارتباط قرار دادم، تا نقش واسطه در این زمینه کمرنگ شود و هر شخصی، هرنوع کمکی که می خواهد را بدون نفر سوم انجام دهد. شاید همین موضوع هم باعث شده که به لطف خدا ما توانستیم تا این حد اعتماد اهالی هنر و سایر دوستان را جلب کنیم و آنها با عشق و علاقه به افرادی که عضو مهر لیلا هستند کمک کنند و دوستان هم با قلب های شان کمک می کنند.

جرقه اولین کمک

از دوران کودکی ام عاشق کمک کردن به دیگران بودم. یادم است در دوران دبیرستانم متوجه شدم فردی برای تهیه جهیزیه اش دچار مشکل است. در آن مقطع از همکلاسی ها و سایر دوستان و آشنایان پول جمع کردم و برای آن فرد جهیزیه خریدیم. لذت این کمک، به قدری برایم شیریم بود که بعد از آن، تصمیم گرفتم به شکل جدی تری وارد این حوزه شوم.

دلم برای بازیگری تنگ شده است

این روزها دلم بیشتر از هرچیزی برای بازیگری تنگ شده است. نزدیک به دو سال است که هیچ کدام از پیشنهادهایی که داشتم من را برای بازی در کارهای تصویری ترغیب نکرده و همین موضوع باعث شده طی دو سال اخیر بیشتر به تئاتر رو بیاورم. هرچند حضور روی صحنه تئاتر هم برایم لذت بخش است اما دوست دارم که هرچه زودتر، بستر برای حضورم در یک کار تصویری خوب فراهم شود.

کسی نمی تواند من را قضاوت کند

متاسفانه این روزها ما عادت کردیم که به راحتی همدیگر را مورد نقد و قضاوت قرار دهیم و گاهی اوقات در این مورد هم نسبت به هم بی رحم می شویم و فراموش می کنیم، این قضاوت ها ممکن است دلشکستگی را هم به همراه بیاورد، بعد از این که موضوع کمک های خیریه من رسانه ای شد عده ای گفتند که لیلا بلوکات قصد برگزاری شو دارد و از این طریق می خواهد خودش را مطرح کند، در حالی که بیان این حرف ها، از نظر من خنده دار است، اگر من به دنبال رفتارهایی از این دست بودم، این ماجرا را این همه سال ادامه نمی دادم، به همان یک جشن خیریه ای که برگزار کرده بودم و در آن بسیاری از اهالی هنر و ورزش دعوت بودند، اکتفا می کردم.

چرا که به اندازه کافی از آن فیدبک تبلیغاتی گرفته بودم. در حالی که بعد از برگزاری آن مراسم، ما تلاش مان را برای کمک به افراد نیازمند چند برابر کردیم.

اولویت من، خانواده ام است

من فکر می کنم خانواده هر فردی نشان دهنده اصالت و ریشه های آن فرد است. شاید به همین خاطر هم هست که هیچ وقت، اهل پنهان کردم خانواده ام نبودم و همیشه با عشق و افتخار، آنها را همه جا با خودم بردم و به همه نشان شان داده ام.

کسانی که در بستر سالم خانوادگی رشد پیدا کردند، تربیت درست تری دارند و به همان نسبت می توانند در جامعه تاثیر درست و عمیق تری را داشته باشند. خدا را هر روز به خاطر لطف بزرگی که به من داشته و یکی از بهترین خانواده ها را به من ارزانی کرده سپاسگزارم… من دو خواهر و یک برادر دارم که هرکدام از آنها در کنار پدر و مادرم بهترین و باارزش ترین هدیه های زندگی ام هستند.

به ازدواج فکر می کنم، ولی…

طبیعی است با این همه علاقه ام به خانواده، خودم هم به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می کنم اما موضوع ازدواج اولویت امروز زندگی من نیست هرچند که به این موضوع هم معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی وقت ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

فیلم های سینمایی

دراکولا(۱۳۹۴)

پنج ستاره (۱۳۹۲)

آینه شمعدون (۱۳۹۱)

عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

جیب بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)

آقا یوسف (۱۳۸۹)

اخراجیها ۲ (۱۳۸۷)

اخراجیها (۱۳۸۵)

ابراهیم خلیل‌الله (۱۳۸۴)

لیلا بلوکات, اینستاگرام لیلا بلوکات

سریال های تلویزیون

زمانی برای عاشقی (۱۳۹۲)

شوخی با ستارگان (۱۳۹۲)

و خدا زن را آفرید (۱۳۹۲)

راز پنهان (۱۳۹۱)

سایه روشن 1390 ارش معیریان

یوسف پیامبر (۱۳۸۷)

عملیات پایتخت (۱۳۸۷)

روزهای زندگی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)

آسمان همیشه ابری نیست

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.